فیلم سینمایی «زرد» ساخته مصطفی تقیزاده در گروه سینمایی کورش پس از فیلم «ساعت ۵ عصر» اکران عمومی میشود.
به گزارش سینماسینما، «زرد» اولین ساخته بلند سینمایی مصطفی تقیزاده است، که به تازگی در اولین حضور بینالمللی خود در جشنواره شانگهای توانست جایزه ویژه هیات داوران را در بخش بهترین کارگردانی و همچنین ساره بیات جایزه بهترین نقش اول زن را دریافت کند.
بهرام رادان و مهرداد صدیقیان به همراه تقی زاده کارگردان «زرد» در این جشنواره حضور داشتند.
پخش بین المللی «زرد» برعهده iran art house film به مدیریت مرجان علیزاده است.
در خلاصه داستان «زرد» که فیلمی پربازیگر است، آمده: آدمهای عجیبی هستیم… امروزمون با فردا خیلی فرق میکنه…
بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، امیرعلی نبویان، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، حسین نائینی، فرهاد مهدوی و حسین مهری در «زرد» به ایفای نقش می پردازند.
همچنین این فیلم که پخش آن برعهده فیلمیران است، قرار است پس از پایان اکران فیلم «ساعت ۵ عصر» در گروه سینمایی کورش اکران عمومی شود.
عوامل تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مصطفی تقی زاده، تهیه کننده: کامران مجیدی،مجری طرح: حسین فرضی زاد، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: سودابه خسروی، تدوین:سجاد پهلوان زاده، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، صداگذار:فرامرز ابوالصدق، موسیقی:مسعود سخاوت دوست، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزا محمدی، مدیر تولید: احسان وحید، مدیر برنامه ریزی: سعید نقدزاده، دستیار اول کارگردان: سیاوش رمضانلو، منشی صحنه: فائزه گرکانی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، عکاس: احسان جابری، مانی مجیدی، فیلمبردار پشت صحنه: آسمان روشن ، محصول موسسه فرهنگی هنری مانی تصویر هنر.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- تفاوت ساعت «۶ صبح» و «۵ عصر»
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ داوران مسابقه سینمای ایران معرفی شدند
- آغاز پیش فروش فیلم سروشصحت/ «سال گربه» آنلاین اکران میشود
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- از ۶ صبح تا ۵ عصر خبری نبود!
- آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی
- یک فانتزی دوست داشتنی/ نگاهی به فیلم «صبحانه با زرافهها»
- اولین تصویر از «صبحانه با زرافهها»/ پایان فیلمبرداری فیلمی با بازی بهرام رادان،پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا
- بدرقه پیکرهای داریوش مهرجویی و وحیده محمدیفر به خانه ابدی
- در آستانه چهار ساله شدن سوینا؛ انتشار نسخه ویژه نابینایان «دکتر ژیواگو» با صدای بهرام رادان
- بهرام رادان سخنگو شد
- طریقهی ابلق شدن/ نگاهی به فیلم «ابلق»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





