پردیس سینمایی «چارسو» به عنوان گزینه اصلی کاخ هنرمندان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.
به گزارش سینماسینما، با اعلام اسامی سینماهای مردمی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، مشخص شد که پردیس سینمایی «چارسو» در این دوره از جشنواره فیلم فجر در لیست سینماهای مردمی قرار ندارد.
با توجه به اینکه احتمالاً پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ رسانه در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار خواهد گرفت، این امکان وجود داشت که پردیس سینمایی «چارسو» به عنوان کاخ هنرمندان انتخاب شود.
بنابر آخرین خبرها این پردیس سینمایی با ۶ سالن سینما و ۱۰۸۰ صندلی در کنار باغ کتاب که سال گذشته میزبان هنرمندان بود، از سوی دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم به عنوان کاخ هنرمندان انتخاب شده است.
پردیس سینمایی چارسو پیش از این تجربه میزبانی جشنوارههای مختلف سینمایی را برعهده داشته است و باید دید این بار «چارسو» میتواند در این زمینه موفق باشد یا خیر.
لازم به ذکر است با حذف «چارسو» از لیست سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر، آستارا در شمال تهران و ایران مال در غرب تهران به لیست این سینماها افزوده شده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتشار جدول نمایش سینماهای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر/ «چارسو» میزبان اهالی رسانه
- آغاز رسمی جشنواره جهانی فیلم فجر با یک فیلم خاطرهانگیز
- محل برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» مشخص شد
- «زهرمار» از چهارشنبه روی پرده سینماها میرود
- دومین روز سیوهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر / گزارش تصویری
- سوئیچ پن/ فُرم، دانش فیلمساز از مِدیای سینما است
- گلایه سردار ایوب سلیمانی از عوامل «متری شیش و نیم»
- «قسم»، «جاندار» و «متری شیش و نیم» برگزیده قوه قضائیه شدند
- ناگفتههای محمود کلاری از داوری فیلم فجر/ «از برخی اظهارنظرها متعجب شدم»
- از کاهش هزینهها تا واکنش به حواشی/ سخنان دبیر جشنواره فیلم فجر در برنامه «هفت»
- محمد متوسلانی: نگاه حاکمیتی به سینما، سیمرغهای فیلم نرگس آبیار را افزایش داد
- انتشار عملکرد مالی جشنوارهی فیلم فجر تا ۲۰ اسفند ماه
- در گفتوگو با برنده سیمرغ بلورین بهترین پوستر سیوهفتمین جشنواره فیلم فجر / سیمرغهایی که یک سال بعد به صاحبانشان میرسند
- مردم به سانسور اختتامیه فیلم فجر در تلویزیون عادت دارند!
- حاشیه های هشتمین روز فیلم فجر / روز فیلمهای نوید محمد زاده و چند حکایت دیگر در “ملت”
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





