ویژه برنامه سحرگاهی رادیو سلامت با نام بارانی ترین ماه به تهیه کنندگی موسی نظری هر روز صبح ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه روانه آنتن می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، تهیه کننده در این باره توضیح داد: ویژه برنامه سحرگاهی هر روز در قالب فضای عرفانی، نیایشی و مناجاتی از رادیو سلامت از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد روانه آنتن می شود و تا ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه ادامه دارد. با توجه به اینکه ما در فصل بهار با تغییرات رو به رو هستیم، به همین دلیل به مبحث تغییر در برنامه می پردازیم. ما در این برنامه دو طیف مباحث را در نظر گرفته ایم و به آن می پردازیم. به عنوان مثال وقتی به غرور و کبر می پردازیم در مقابلش به آزادگی و سرافراز بودن هم خواهیم پرداخت. یا موضوع همدلی را مورد بررسی قرار می دهیم درباره تک شخصیت بودن هم خواهیم گفت.
وی ادامه داد: مجری و گوینده برنامه هم محمد مطلب است و سعی می کنیم با حضور او لحظات معنوی را در کار پدید بیاوریم. برنامه سحرگاهی بارانی ترین ماه شامل آیتم های متنوع از جمله روزنه امید است که در این بخش خیرین حوزه سلامت را معرفی خواهیم کرد. سارا اکبری گزارش هایی در این باره می گیرد و به سمع شنوندگان می رسد. به عنوان نمنونه او با خیرینی صحبت می کند که دستگاه هایی برای دیالیز به بیمارستان اهدا کردند و … در این بخش هم با خیر تماس تلفنی برقرار می شود و هم اینکه با بیماری صحب خواهد شد.
این تهیه کننده با اشاره به دیگر بخش های برنامه گفت: بخشی از برنامه هم به صحبت دکتر امید نژادکاظم درباره سلامت معنوی اختصاص دارد. همچنین شیوا اسدی بخشی به نام نبض سلامت را به عهده دارد که در این بخش با پزشکانی که هنگام سحر شیفت هستند و به دلیل مراقبت از بیماران فرصت ندارند سحری بخورند، صحبت می شود و آنها درباره حال و هوای سحرگاهی بیمارستان خواهند گفت. در بخش میهمان خاص، انیشه چراغعلی با روزه اولی ها صحبت می کند. همچنین در بخش روایت نهج البلاغه هم روایت های امیر المومنین گفته می شود. این بخش با روایت علی الله دانه پخش می شود. بخش دیگری در برنامه به نام داستان شب داریم که اختصاص به داستان های آموزنده دارد که مهدی رستمی به عهده دارد. خواندن دعای سحر و نیایش هم از بخش های اصلی برنامه محسوب می شود. همچنین در بخش سی شب سی مسجد هم گزارشگر مراکز استان ها به سراغ مساجد می رود و به تاریخچه مساجد در استان های مختلف می پردازد. که هر کدام چه تاریخی داشتند و چگونه فعالیت می کردند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست





