سیروس گرجستانی میگوید سریالهای ترکیهای از ۹۵ درصد امکانات سینمایی خود بهره میگیرند، در حالی که ما از ۱۵ درصد امکانات سینمایی خود استفاده میکنیم.
به گزارش سینماسینما، سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم هستم. بسیار خوشحالم که در این پروژه حضور دارم، چرا که نگاه کارگردان هنرمندانه است و به آن افتخار میکنم.
وی که از هفته آینده با فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسنپور به روی پرده نقرهای سینماها میرود، درباره حضور در این فیلم بیان کرد: از فیلمنامه “ناردون” خوشم آمد و خوشحالم که نتیجه فیلم هم خوب از آب درآمده است و مطمئنم وقتی تماشاچی فیلم را میبیند، از دیدن آن خسته نمیشود و کار را دوست خواهد داشت. تدوین کار بسیار خوب است و ریتم تندی دارد و همین عامل نیز باعث شده تا فیلم، فیلم سالمی باشد.
بازیگر سریال “کلاه پهلوی” ادامه داد: بههرحال «ناردون» ویژگیهای خاص خودش را دارد و انعکاس خاص خودش را هم خواهد داشت. با توجه به چند اکران خصوصی که تاکنون فیلم داشته است خوشبختانه بازخورد مخاطبان و منتقدان تاکنون خوب بوده و از این نگاه و بازخورد خوشحالم و از آن لذت میبرم.
گرجستانی درباره حضور در تلویزیون نیز اظهار کرد: در حال حاضر در تلویزیون فعالیتی ندارم و فکر میکنم که تلویزیون به طور کلی یادش رفته است. سریالهای سابق موفق بودند و در این ده سال برخی از همان سریالهای موفق بیش از هزار بار تکرار شدند. نمیدانم چرا تلویزیون از ساخت چنین سریالهایی فاصله گرفته است. ایکاش ما هم دلیل این عدم ساخت کارهای موفق و تکرار این موفقیتها را بدانیم. بدانیم که چرا دیگر موفقیت سریالهای گذشته تکرار نمیشوند. متأسفم که نبود سریالهای خوب مردم را به سمت شبکههای ماهوارهای و به خصوص شبکه «جم» کشانده است، در حالی که آثار خودمان بسیار بهتر از آنهاست.
وی افزود: سریالهای ترکیهای از ۹۵ درصد امکانات سینمایی خود بهره میگیرند، در حالی که ما از ۱۵ درصد امکانات سینمایی خود استفاده میکنیم، اما با اینکه از امکانات کمی بهرهمند هستیم، باز هم چیزی از آنها کم نداریم و قدرت این را داریم که کارهای خوب ارائه کنیم. کیفیت و حس کارمان خیلی بهتر از سریالهای ترکیهای است تنها باید مدیران تلاش کنند تا مردم به سمت دیدن آثار وطنی علاقهمند شوند.
این بازیگر پیشکسوت درباره تبلیغات فیلمهای سینمایی از شبکههای ماهوارهای و تأثیر آن بیان کرد: چرا باید تبلیغ فیلمهای سینمای خودمان را از شبکه «جم» ببینیم و این شبکه باعث فروش فیلمهای سینمایی ما شود؟ چرا تلویزیون خودمان نباید این کار را انجام دهد؟ این در حالی است که ما دوست داریم تلویزیون مملکت خودمان این تبلیغات را داشته باشد. مدیران اگر حس هنری درونشان باشد قطعاً به این موضوعات فکر میکنند. چرا که هنر مهم است و همیشه فرهنگ یک ملت را میسازد و فرهنگ نیز تمدن به وجود میآورد و اگر جلوی هنر گرفته شود، در واقع جلوی فرهنگ و تمدن گرفته شده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- عسگرپور: از جانب مدیران کم تسلطِ سطحینگر، مورد حمله قرار میگیریم که شما از فروش فیلمها خوشحال نیستید/ از کجا به کجا رسیدیم!
- محمود پاک نیت از دشواریهای بازیگری در دوران کرونا میگوید/ لزوم رعایت کامل فاصله اجتماعی
- مریم امیرجلالی از سیروس گرجستانی میگوید/ حسرت دیداری که میسر نشد
- پژمان جمشیدی نسخه دوم سیروس گرجستانی است
- مراسم خاکسپاری سیروس گرجستانی / گزارش تصویری
- مراسم خاکسپاری سیروس گرجستانی برگزار شد/ گرجستانی در کنار منوچهر حامدی به خاک سپرده شد
- سیروس گرجستانی درگذشت
- جزییات سریال طنز جدید شبکه سه با حضور بازیگر «پایتخت»
- آیین نکوداشت بیستمین جشن سینمای ایران ۱ / گزارش تصویری
- بازیگری که از حضور در شبکه «جم» پیشمان شد
- سخنان محمود گبرلو درباره برنامههای تلویزیون/ صداوسیما مانند شبکه «جم» شده است
- حادثه خطرناکی که جان سیروس گرجستانی را تهدید کرد
- ادامه حواشی حضور کارمند شبکه جم در «پایتخت»/ حذف نام بازیگر از تیتراژ + عکس
- بازی همکارِ زنِ شبکه جِم در «پایتخت ۵»
- عزتالله ضرغامی: رابعه اسکویی دچار سوءتفاهم شده بود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





