این جشنواره که پیش از این در شهرهای تهران و میشیگان برگزار شده بود، در سومین مرحله خود از تاریخ ۱ تا ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون آمریکا برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، سومین دوره این جشنواره به دبیری رها امیرفضلی برگزار شد که پیش از این نیز برگزاری این جشنواره را در دوره دوم بر عهده داشته است.
جشنواره بینالمللی فیلم بیکلام گلوب به همت جمعی از فیلمدوستان ایرانی و دانشجویان سینما در سال ۱۳۹۵ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده و تمرکز آن بر سینما صامت است.
شب گذشته اسامی برندگان سومین جشنواره فیلم بیکلام گلوب به شرح زیر اعلام شد:
فیلم کوتاه “حیوان” برنده ی بهترین فیلم داستانی به کارگردانی بهمن و بهرام ارک
فیلم کوتاه “ابرها” برنده ی بهترین فیلم انیمیشن به کارگردانی دیگو مک لین
فیلم کوتاه “شبح سینما” برنده ی بهترین فیلم تجربی کارگردانی لی مینگ چنگ
فیلم کوتاه “زیرزمین” برنده ی بهترین فیلم مستند به کارگردانی نایرا سانز فوئنتس
فیلم کوتاه “بازگشت پرستار” برنده ی بهترین فیلم کوتاهِ کوتاه به کارگردانی دَنی پیرس
فیلم کوتاه “مسافران در شب” برنده ی بهترین کارگردانی به کارگردانی اِنا سندیجارویک
فیلم کوتاه “مسافران در شب” برنده ی جایزه بهترین فیلمنامه به نویسندگی اِنا سندیجارویک
فیلم کوتاه “حالا منو دوست داری؟”برنده جایزه ویژه ی هیئت داوران به کارگردانی کریس شیموجیما
سومین دورهی جشنواره از یکم تا دهم اردیبهشت با همکاری جشنوارهی فیلم ایرانی ویسکانسین و کمیتهی فیلم “واد” در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون برگزار شد.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «حیوان» هندی پرفروشترین فیلم گیشههای جهان شد/ سبقت از «ناپلئون»
- معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشن منتقدان/ جوایز اصلی به «آتابای» رسید
- جوایز جشن کارگردانان به برادران ارک، فرهادی و پاکروان رسید
- اعلام نامزدهای جشن کارگردانان در بخش «کارگردانان فیلم اولی»
- «حیوان» برگزیده جشنواره ازمیر شد
- فیلم کوتاه ایرانی برگزیده کن شد
- «حیوان»؛ فیلم بدون دیالوگ از ایران در کن
- گفتوگو با نماینده ایران در بخش سینهفونداسیون کن
- دو فیلم ایرانی در جشنواره کن پذیرفته شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





