این جشنواره که پیش از این در شهرهای تهران و میشیگان برگزار شده بود، در سومین مرحله خود از تاریخ ۱ تا ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون آمریکا برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، سومین دوره این جشنواره به دبیری رها امیرفضلی برگزار شد که پیش از این نیز برگزاری این جشنواره را در دوره دوم بر عهده داشته است.
جشنواره بینالمللی فیلم بیکلام گلوب به همت جمعی از فیلمدوستان ایرانی و دانشجویان سینما در سال ۱۳۹۵ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده و تمرکز آن بر سینما صامت است.
شب گذشته اسامی برندگان سومین جشنواره فیلم بیکلام گلوب به شرح زیر اعلام شد:
فیلم کوتاه “حیوان” برنده ی بهترین فیلم داستانی به کارگردانی بهمن و بهرام ارک
فیلم کوتاه “ابرها” برنده ی بهترین فیلم انیمیشن به کارگردانی دیگو مک لین
فیلم کوتاه “شبح سینما” برنده ی بهترین فیلم تجربی کارگردانی لی مینگ چنگ
فیلم کوتاه “زیرزمین” برنده ی بهترین فیلم مستند به کارگردانی نایرا سانز فوئنتس
فیلم کوتاه “بازگشت پرستار” برنده ی بهترین فیلم کوتاهِ کوتاه به کارگردانی دَنی پیرس
فیلم کوتاه “مسافران در شب” برنده ی بهترین کارگردانی به کارگردانی اِنا سندیجارویک
فیلم کوتاه “مسافران در شب” برنده ی جایزه بهترین فیلمنامه به نویسندگی اِنا سندیجارویک
فیلم کوتاه “حالا منو دوست داری؟”برنده جایزه ویژه ی هیئت داوران به کارگردانی کریس شیموجیما
سومین دورهی جشنواره از یکم تا دهم اردیبهشت با همکاری جشنوارهی فیلم ایرانی ویسکانسین و کمیتهی فیلم “واد” در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون برگزار شد.
منبع: تسنیم
![](/wp-content/themes/cinemacinema/img/tel.gif)
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «حیوان» هندی پرفروشترین فیلم گیشههای جهان شد/ سبقت از «ناپلئون»
- معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشن منتقدان/ جوایز اصلی به «آتابای» رسید
- جوایز جشن کارگردانان به برادران ارک، فرهادی و پاکروان رسید
- اعلام نامزدهای جشن کارگردانان در بخش «کارگردانان فیلم اولی»
- «حیوان» برگزیده جشنواره ازمیر شد
- فیلم کوتاه ایرانی برگزیده کن شد
- «حیوان»؛ فیلم بدون دیالوگ از ایران در کن
- گفتوگو با نماینده ایران در بخش سینهفونداسیون کن
- دو فیلم ایرانی در جشنواره کن پذیرفته شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار