دانشجویان کلیه رشتهها میتوانند از دوشنبه اول مهرماه با بلیت نیمبها به تماشای نمایش «اثر پرتوهای گاما بر گلهای همیشه بهار» بنشینند.
به گزارش سینماسینما، اجرای دوم نمایش «اثر پرتوهای گاما بر گلهای همیشه بهار» به کارگردانی مهتاب نصیرپور از ۲۷ شهریورماه در تماشاخانه مهرگان شروع شده است. این نمایش هر شب به جز شنبهها ساعت ۲۱ روی صحنه میرود.
با آغاز سال تحصیلی دانشجویان میتوانند با ارائه کارت دانشجویی به گیشه تماشاخانه، هفته اول مهرماه از تخفیف این نمایش استفاده کنند.
مهتاب نصیرپور، سامان مظلومی، مبینا طبایی، المیرا صارمی، آریان مجدپور و نیکتا مستوفی بازیگران این نمایش هستند. شهرام زرگر این نمایشنامه را ترجمه و محمد رحمانیان آن را دراماتورژی کرده است. رستاک حلاج خواننده و آهنگساز ترانه «گلهای همیشه بهار» را برای این نمایش اجرا کرده است.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از ترانهسرا: حسن علیشیری، تنظیم: اشکان دباغ، دستیاران کارگردان: پدیده جمالها، علیرضا فولادشکن، محمود زهرهوند، شهاب ملکپور، مشاور رسانهای: محدثه واعظیپور.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به مناسبت سومین سالگرد تاسیس سوینا؛ نسخه ویژه نابینایان «پرده آخر» با صدای مهتاب نصیرپور منتشر میشود
- از ۱۴ اردیبهشت؛ «الد سانگز: عشق روزهای کرونا» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود
- دعوت به مراسم اسیدپاشی و آدامسخوانی؛ رونمایی و نمایشنامهخوانی دو اثر محمد رحمانیان برگزار میشود
- دیدار جمعی از هنرمندان با واروژ کریممسیحی/ یادی از خاطرات گذشته
- مهتاب نصیرپور: بعضی افراد معتقدند بازیگر باید سرش را پایین بیندازد و فقط به کار خودش فکر کند
- حمایت مهتاب نصیرپور از پویش «یاری به ایستادگی درختان سپید دشت» + ویدئو
- تقویت روحیه مطالبهگری
- نمایش مهتاب نصیرپور دوباره روی صحنه میرود
- برگزاری سومین دوره مراسم اهدای نشان داود رشیدی
- فردا؛ آغاز اجرای تئاتر مهتاب نصیرپور
- نخستین تجربه کارگردانی مهتاب نصیرپور پس از سه دهه بازیگری
- «سرو زیر آب» و «آستیگمات» روی پرده میروند
- زمان اکران «آستیگمات» مشخص شد
- گفتوگو با کارگردان «آستیگمات»/ مصطفوی: آشنازدایی را دوست دارم
- سهراب پورناظری موسیقی فیلم «آستیگمات» را میسازد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





