شیوا خسرومهر بازیگر میگوید دلیل بیکاری او و بسیاری از همکارانش برمیگردد به اینکه یک قانون نانوشته بین اهالی تصویر به وجود آمده است.
به گزارش سینماسینما، شیوا خسرومهر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیتهای اخیر خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: “نمایش اکتبر ۱۹۴۲، پاریس” را به کارگردانی مسعود موسوی در سالن سایه تئاتر شهر، اجرا داشتیم و پس از ۳۰ شب اجرا این نمایش روز گذشته به اجرای خود خاتمه داد، فکر میکنم بعد از ماه مبارک رمضان این نمایش در سالنی دیگر مجدد به روی صحنه برود.
وی درباره فعالیتهای خود در بخش تصویر بیان کرد: من الان ۱۶ ماه است که در عرصه سینما و تلویزیون بیکار هستم و همواره فکر میکردم، شرایط برای من اینگونه است. اما وقتی با دوستان دیگرم در عرصه تصویر صحبت میکنم، میبینم بسیاری از آنها مدتهاست که بیکار هستند و در عرصه تصویر کاری به آنها پیشنهاد نشده است، بنابراین فکر میکنم باید ترجیحاً سکوت کنم و در تئاتر به فعالیت خود ادامه دهم.
بازیگر سریال “نرگس” با اشاره به اینکه قوانین نانوشتهای در حال حکمفرمانی است، ادامه داد: متأسفانه دلیل بیکاری من و بسیاری از همکاران دیگرم برمیگردد به اینکه یک قانون نانوشته بین اهالی تصویر به وجود آمده است و آن اینکه زمانی که کار داشته باشید و دیده شوید به سر کار بعدی دعوت میشوید و درست به همین دلیل بسیاری از دوستان من چه خانم و چه آقا همگی بیکار هستند. در واقع اولین فاکتور این است که شما عضو یک تیم باشید، تا بتوانید فعالیت داشته باشد و این اتفاق در همه جا در حال رخ دادن است و منی که عضو هیچ یک از این تیمها نیستم، باید بیکار بمانم و فعالیتی در حوزه تصویر نداشته باشم.
خسرومهر همچنین گفت: زمانی سازمان صداوسیما پول داشت و هزینه تولید تلهفیلمها را پرداخت میکرد، اما از زمانی که دیگر مجوزی برای تولید تلهفیلمها صادر نشد و سازمان هم پولی بابت این موضوع پرداخت نکرد و تولیدات به شدت افت کرد و پایین آمد، بیکاری من و همکارانم پررنگتر شد و امثال من بیکار ماندند.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بیانیه روابط عمومی سازمان صداوسیما؛ دیدگاه جبلی درباره محتوای شبکه نمایش خانگی دوباره تشریح شد
- رئیس سازمان صدا و سیما: تکرار آثار بدون محتوا مثل دادن آب شور دریا به فردی تشنه است
- رویا میرعلمی جدیدترین بازیگر «مستوران» شد + عکس
- آنچه در صداوسیما میگذرد/ آسیبشناسی عملکرد رسانه ملی
- پژمانفر نماینده مجلس: منافع فردی مانع ساماندهی صداوسیما است / لزوم نظارت استصوابی بر سیما
- در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب؛ شبکه یک مستندسازی را احیا میکند/ «عزت» روی آنتن سیما
- رییس کمیسیون فرهنگی مجلس :رسانه ملی هیات امنایی می شود
- رفتار شناسی تلویزیون به بهانه اتفاق اخیر در شبکه شما / مرگ تدریجی یک رویا
- واکنش فراستی به یک حاشیه/ صدای اعتراض علیه ابتذال به گوش همه رسید
- اتفاق «من و شما» اتفاق یا چیدمان/ دستورالعملی برای مشهور شدن!
- نقدی بر پخش سریالهای تلویزیون/ شبکه هایی با محصولات کمتنوع / تلویزیون در محاصره سریالهای تکراری
- جوابیه صدا و سیما نسبت به پخش اعترافهای دختر نوجوان/ دلیل پخش مستند «بیراهه»/ مقام قضایی خواست سوژه رسانه ای شود
- تکذیب ماجرای دریافت ارز دولتی و واردات ذرت توسط رسانه ملی
- مدیر شبکه کودک: نمی خواهیم بچهها بیش از یک ساعت پای تلویزیون بنشینند/ زورمان به آگهیهای تلویزیون نمیرسد
- نقدی به یک رویه در تلویزیون/ وقتی اطلاع رسانی مساوی میشود با حذف برنامه ها از آنتن!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





