به گزارش سینماسینما،فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» A Tale of Love به کارگردانی «احمدرمضانزاده» و به تهیهکنندگی «مسعود جعفری جوزانی»با حضور «ناظم دباغ»
نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، کارگردان این فیلم، «شیلان رحمانی» از بازیگران اصلی فیلم، اعضای دفتر نمایندگی اقلیم کردستان عراق در ایران، «کیمیا مرادیان» از بازیگران کودک فیلم، علاقمندان به سینما و همچنین تعدادی از کُردهای مقیم تهران، عصر جمعه ۲۷ آذرماه جاری در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد.
«احمد رمضانزاده» کارگردان «حکایت عاشقی» که به همراه دیگر عوامل، در میان مردم به تماشای این فیلم نشستند؛ قبل از اکران مردمی این فیلم گفت: از شما تشکر میکنم که در این سرما آمدید و میخواهید فیلم را ببینید خیلی لطف کردید؛ در مسیری که به اینجا میآمدم فهمیدم که آنونسی که برای تبلیغ فیلم، به تلویزیون داده بودیم متوجه شدم که در آن «بهرام رادان» و «قطبالدین صادقی» ممنوع التصویر شدهاند و یکی از نکاتی که برای اینگونه فیلمها مهم است همین تیزرهای تبلیغاتی است؛ چرا این افراد ممنوع التصویر میشوند؟ را واقعاً نمیدانم.
وی افرود: وقتیکه یک فیلم پروانه ساخت میگیرد و تأیید میشود و با این همه سختی و زحمت ساخته میشود و برای اکران آماده میشود؛ بعد، آخر سر میفهمی که بازیگرت در واقع، ممنوع التصویر شده است.
کارگردان «حکایت عاشقی» در پایان تأکید کرد: فیلمهای اینچنینی که سالنهایی به آنها اختصاص میدهند؛ یکی سینما آزادی که از آن حوزه هنری و دیگری سینما فرهنگ که از آن بنیاد سینمایی فارابی است، به «حکایت عاشقی» گفتند که این یک فیلم فرهنگی است و برایم سؤال است که چرا تاکنون نه سینما آزادی و نه سینما فرهنگ را به اکران این فیلم اختصاص ندادهاند. خودتان فیلم را میبینید و قضاوت میکنید که این فیلم، یک فیلم فرهنگی هست یا نه.
در ادامه، «شیلان رحمانی» از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» گفت: خدمت همه شما سلام عرض میکنم و خیلی خوش آمدید؛ از اقلیم کردستان نیز در اینجا میهمانانی حضور دارند که خدمت آنها هم عرض سلام و احترام دارم؛ خیلی خوش آمدید و امیدوارم با فیلم ارتباط برقرار کنید و از آن خوشتان بیاید.
،«حکایت عاشقی» هم اکنون در سینماهای تهران، همچون؛ پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی ملت، زندگانی، اریکه ایرانیان، چهارسو، کیان، ماندانا،شکوفه، مرکزی، قدس و پردیس ایران روی پرده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ داوران مسابقه سینمای ایران معرفی شدند
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی
- یک فانتزی دوست داشتنی/ نگاهی به فیلم «صبحانه با زرافهها»
- اولین تصویر از «صبحانه با زرافهها»/ پایان فیلمبرداری فیلمی با بازی بهرام رادان،پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا
- بدرقه پیکرهای داریوش مهرجویی و وحیده محمدیفر به خانه ابدی
- در آستانه چهار ساله شدن سوینا؛ انتشار نسخه ویژه نابینایان «دکتر ژیواگو» با صدای بهرام رادان
- بهرام رادان سخنگو شد
- طریقهی ابلق شدن/ نگاهی به فیلم «ابلق»
- گلایه بهرام رادان از شرایط اکران «علفزار»/ زیرمجموعههای خود وزارت ارشاد هم از قانون مافوق خود تبعیت نمیکنند
- «علفزار»؛ فیلمی که برای مخاطب ارزش قائل است
- هزار داستان/ نگاهی به فیلم «علفزار»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





