به گزارش سینماسینما، مجتبی امینی تهیهکننده «چهلچراغ» درباره این برنامه که قرار بود از شنبه گذشته پخش سری جدید آن آغاز شود، بیان کرد: قرار بود برنامه «چهلچراغ» با اجرای محمدرضا شهیدی فرد از شنبه ۲۴ شهریور روی آنتن شبکه سه سیما برود اما بنا به صحبت هایی که داشتیم مناسب تر دیدیم که این برنامه بعد از ایام سوگواری و تاسوعا و عاشورا پخش شود.
وی ادامه داد: علی فروغی مدیر شبکه سه صلاح دانست که این برنامه از هفته آینده ۳۱ شهریور پخش شود چراکه در این هفته مردم بیشتر درگیر مراسمهای عزاداری تاسوعا و عاشورا و هیاتهای مذهبی هستند. جمعبندیها هم بر این بود که «چهلچراغ» از شنبه هفته آینده ۳۱ شهریور ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه برود تا مخاطب بیشتری بتواند این برنامه را ببیند.

امینی با اشاره به تغییرات در فصل جدید «چهلچراغ» بیان کرد: این برنامه به صورت تولیدی خواهد بود و با همان موضوع مسایل حوزه فرهنگ و هنر در ارتباط با نهضت عاشورا و حضرت سیدالشهدا(ع) پیش خواهد رفت. ما همچون سال گذشته از کارگردان، مولف و خالقان آثار مرتبط با سبک زندگی حسینی و دغدغههای مربوط به نهضت عاشورا برای گفتگو دعوت کردهایم.
وی در پایان گفت: آیتمهای جدیدی نیز در نظر گرفتهایم که در میان گفتگوها پخش میشود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- در گفتگو با کیوان کثیریان مطرح شد/ چرایی حملات تند به عادل فردوسیپور
- صحبتهای علی فروغی درباره عادل فردوسیپور/ کار فردوسیپور داشت از مدار خارج میشد
- توضیحات مدیر شبکه سه درباره حواشی اخیر/ سرنوشت «نود» چه خواهد شد؟
- کارنامه مدیر جوان شبکه سه، زیر ذرهبین:ازاستفاده سیاسی از جام جهانی تا پخش سریالهای تکراری مدیری
- واکنش مدیر شبکه سه به بیرون راندن خواهران منصوریان از صداوسیما
- پست اینستاگرامی مدیر شبکه سه در واکنش به اتهامات علیه احسان علیخانی
- روایت حمیدرضا آذرنگ از زندگی چند آقازاده/ویدئو
- روایت خانم گل آسیا و بهترین جلوبندی کار اهواز
- هزار داستان نگفته از هوشنگ مرادی کرمانی، از کودکی تا امروز/ویدئو
- روایت همسر داود رشیدی از قصه پرماجرای زندگی یک زن/ویدئو
- روایت شهره سلطانی از زندگی دختر نابینا که رکورد اسکیت سواری دارد/ویدئو
- واکنش بهاره رهنما به شایعه ممنوعالفعالیت شدن در تلویزیون/ عکس
- کارگردان فیلم «زمهریر» امشب مهمان شبکه نسیم می شود
- مریم سعادت از شغلهای عجیب مادربزرگها میگوید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





