پیمان جعفری تهیهکننده فیلم «انزوا» در گفتگویی با اشاره به اینکه فیلم های اول برای دیده شدن نیاز به زمان بیشتری برای اکران دارند، گفت: ضمن احترامی که برای شورای صنفی نمایش قایل هستم و با توجه به اینکه تمامی اعضای این شورا از دوستان من به شمار می روند که پیش از این در فیلم های مختلف با آنها همکاری داشته ام، اما درباره مصاحبه آقای صباغ زاده تهیه کننده فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» باید بگویم که همه تهیه کنندگان سینما این حق را دارند که با اکران درست نتیجه زحمات خود را ببینند.
وی ادامه داد: برای کارگردانان فیلم اول حداقل ۲ هفته طول می کشد تا فیلمشان بین مخاطبان سینما شناخته شود و جا بیفتد پس نباید خیلی سریع فیلم هایشان از سرگروهی برداشته شود. زمانی که تهیه کنندگان بخش خصوصی به صورت کاملا مستقل و بدون حمایت مالی از بخش دولتی از فیلم اولی ها حمایت میکنند باید شرایطی فراهم شود که آثار آنها بهتر دیده شود تا انگیزه کار از بین نرود بلکه تقویت شود.
این تهیه کننده سینما بیان کرد: امیدوارم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده به فروش واقعی خود دست پیدا کند زیرا هر فیلمی که در سینما فروش داشته باشد برای همه تهیه کنندگان و کارگردانان سینما انرژی مثبت به همراه می آورد.
وی تاکید کرد: معتقدم فیلم در اکران عمومی باید نفس بکشد و دوست ندارم «ایتالیا ایتالیا» به قیمت اینکه فیلم من یک هفته زودتر اکران شود، در گیشه شکست خورد.
جعفری در پایان گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضیعلی عباس میرزایی بعد از پایان اکران «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده در گروه سینمایی استقلال بسته شده است و همچنان امیدوارم «ایتالیا ایتالیا» به اکرانی که حق آن را دارد دست پیدا کند.
پیش از این مهدی صباغ زاده تهیه کننده فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» در گفتگو با یکی از رسانه ها نسبت به خبرهایی مبنی بر پایان اکران این فیلم با ۴ هفته نمایش اعتراض کرده بود.
منبع: مهر

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- هادی حجازیفر تهیه کننده «صفر پنج» شد/ معرفی بازیگران «بازی استریندبرگ»
- «ساعت ۶ صبح» و «خرچنگ» آنلاین اکران میشوند
- فوت نویسنده سیاسی اهل آفریقای جنوبی؛ آثول فوگارد درگذشت
- نگاهی به فیلم «کندو»/ جهانی بدون ترحم
- اکران نوروزی ۱۴۰۴؛ ترکیب ژانری متنوع و رقابت برای جلب نظر مخاطبان
- گزارش از برلیناله ۲۰۲۵؛ بازتاب چهرهی زنان در سینمای معاصر/ برلیناله، آینهای برای زنان در سینما
- پس از چند سال تعطیلی؛ سینما پارس به فروش گذاشته شد
- آتش و خاکستر؛ توضیحات جیمز کامرون درباره جزئیات «آواتار ۳»
- دریافت اسکار شوقبرانگیز بود/ تصور مردم نسبت به انیمیشن ایران تغییر کرد
- نمایش فیلمهایی به مناسبت ۸ مارس در فرانسه
- وحید آگاه، وکیل دادگستری: اخذ مجوز تولید و پخش از ساترا مبنای قانونی ندارد
- معمای پیچیده یک سریال؛ قسمت چهارم «تاسیان» بدون مجوز، منتشر شده است
- احمد سلگی «یخ بستگی» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه میبرد
- پس از ۱۵۰ سال؛ نخستین بزرگداشت جناب دماوندی برگزار میشود
- گزارشی از فروش فیلمهای روی پرده؛ یک فیلم کمدی پیشتاز گیشه سینماها/ برنده سیمرغ مردمی ۱۴۰۳ در رده هفتم
- «رها»؛ بازگشت شکوهمند سینمای مستقل اجتماعی
- پس از کسب جایزه بهترین بازیگر زن در اسکار ۲۰۲۵/ پیام مایکی مدیسون ستاره «آنورا»، به دمی مور: «عاشقشم»
- داستان کوتاه/ غلط انداز
- آیا «تاسیان» رفع توقیف شد؟
- نقد «ژن زامبی»، زندگیِ از دسترفته
- ایدههای تازه برای فیلمسازی با بودجههای کم
- سعید آقاخانی و مهدی حسینینیا مقابل دوربین بهنام بهزادی میروند
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- تاثیر جالب برنامه اکنون سروش صحت بر رونق بازار کتاب
- استیج ۱۴ میزبان آثار تانیا پاکزاد میشود
- با پیشتازی نمایش موزیکال «ویولنزن روی بام»؛ نامزدهای جوایز تئاتر اولیویه معرفی شدند
- آخرین وضعیت انتشار سریال «تاسیان»
- نمایش «پیوتر اوهه»؛ سیلی نهایی بر صورت مخاطب
- کانون پرورش فکری جزییاتی از تولید انیمیشن برنده اسکار اعلام کرد
- کارگردان «ماریا» اثر جدیدش را جلوی دوربین میبرد