تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 153273

فیلم دشت خاموش در مراسم انتخاب بهترین آثار ۲۰۲۱ انجمن بین‌المللی منتقدان و روزنامه‌نگاران سراسر جهان (International cinephile Society) در دو رشتهی بهترین فیلم و تدوین نامزد بود که جایزه بهترین تدوین به سارا یاوری تدوینگر فیلم رسید‌.

به گزارش سینماسینما ، آی، سی،اس (ICS) ، یک انجمن آنلاین نویسندگان سینمائی بین المللی است که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شده و حدود صد عضو از منتقدان و روزنامه‌نگاران معتبری چون مایک دانگلو و جاستین چانگ (روزنامه لوس انجلس تایمز) و استفانی زاخارک (مجله تایمز) دارد. این انجمن هرساله با رأی‌گیری از اعضای خود از بهترین آثار سینمایی آمریکا و سراسر جهان تجلیل کرده و بهترین‌های همه رشته‌های مختلف سینما را انتخاب می‌کنند. فیلم‌های سرزمین آواره‌ها (Nomadland) اولین گاو (First Cow) و عاشقان راک (lovers rock) و هیچ‌وقت به‌ندرت بعضی‌وقت‌ها همیشه (Never Rarely Sometimes Always) ، از فیلمهایی بودند که در این رقابت سینمایی شرکت داشته‌اند.
فیلم دشت خاموش به نویسندگی و کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری تاکنون در بیش از بیست جشنواره بین‌‌المللی حضور داشته و جایزه بهترین فیلم بخش افق‌های جشنواره ونیز و چندین جایزه دیگر دریافت کرده است.
مسئولیت پخش بین‌الملل فیلم را شرکت پرشین فیلم با مدیریت علی قاسمی به عهده دارد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها