به گزارش سینماسینما علی جنتی در گفتگوی ویژه امشب یکشنبه هفتم شهریور در شبکه دو گفت : گاهی یک فیلمنامه تایید میشود اما هنگام اجرا به شکل دیگری اجرا میشود. ارشاد هرگز از فیلمهایی که اعتقادی به ارزشی بودن ندارند حمایت نمیکند. مقابله با نفوذ فرهنگی به تنهایی از عهده ارشاد برنمیآید. نهادهای فرهنگی باید پای کار بیایند.ممیزی قانونا وظیفه ماست و نمیتوانیم آن را کنار بگذاریم.
همچنین وزیر ارشاد در پاسخ به حاشیههایی که درباره برگزاری کنسرتها مطرح میشود گفت: علت اصلی دامن زدن به این مسائل سایتهای خبری هستند که حتی خیلی از آنها شناسنامه ندارند. برخی فکر میکنند کار وزارت ارشاد فقط مربوط به کنسرتها است.وزارت ارشاد کارهای بسیار خوبی کرده که به آنها اشاره نمیکنند. در زمینه کنسرتها بسیار دقت میکنیم که موازین شرعی و حساسیتها در نظر گرفته شوند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش رضا ناجی به شباهت نقش او در فیلم مارموز با علی جنتی وزیر اسبق ارشاد
- نظر علی جنتی درباره وزیر پیشنهادی ارشاد
- علی جنتی، مسعودکیمیایی، اصغرفرهادی، جمشیدمشایخی، پوریاپورسرخ و …در مراسم ختم علی معلم/تصاویر
- واکنش رییس سازمان سینمایی به شایعهسازی درباره علی جنتی
- وزرای ارشاد و شمشیرهای بیسپر/ یادداشتی از محمد علی ابطحی
- حوزه فرهنگ اولویت دولت نبود!/ گفتگوی رادیویی با کیوان کثیریان درباره استعفای علی جنتی
- یادداشت مرضیه برومند درباره ترمیم کابینه/ چرا در برابر آن مداح سکوت میکنید،اما…
- «سید عباس صالحی» سرپرست وزارت ارشاد شد/ دوشنبه مراسم تودیع و معارفه
- ایوبی: مملکت پر از گزینه است/ من چیزی بیشتر از شما نمی دانم
- اولین واکنش وزیر ارشاد به خبر استعفایش
- طنز آیدین سیارسریع درباره گزینه های نوبل و انتخاب وزیر ارشاد
- اختصاصی سینماسینما/ گزینه جدید وزارت ارشاد از کدام جناح است؟
- بازتاب یک استعفا در روزنامههای کشور
- گزارش اختصاصی/ نزدیک ترین همراه رییس جمهور به وزارت ارشاد میرود؟
- کارنامه ناکام دولتمردان فرهنگی تدبیر و امید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





