چند روز قبل، یک مبتذلساز با هدف بازارگرمی و ایجاد تبلیغ کاذب برای خود، خبر بیمبنایی را منتشر کرد و گفت که قصد دارد در قسمت جدید فیلم خود از یک خواننده لسآنجلسی استفاده کند. این درحالی است که برای همه آشکار است که بازیگری یک خواننده لسآنجلسی که سابقه زیادی در تولید ویدئوکلیپهای مستهجن دارد، در یک فیلم تولید داخل، از نظر قانونی امکانپذیر نیست. حتی وزارت ارشاد میتواند با این کارگردان بخاطر تلاش برای فریب افکار عمومی با خبرسازی جعلی برخورد کند.
اما این خواننده ورشکسته هم فرصت را برای ابراز وجود غنیمت شمرده است. او که سالهاست ایران را ترک کرده و برغم همه دستوپا زدنها و حتی دستاویز قراردادن مبتذلترین شیوهها برای دیده شدن اما سالهاست که از همه ذهنها فراموش شده، دست پیش گرفته است تا پس نیفتد. او در واکنش به خبر جعلی کارگردان مبتذلساز در صفحه شخصی خود اعلام کرده که دیگر حاضر نیست که به سینمای ایران برگردد، گویی همه برای بازگشت او فرش قرمز پهن کردهاند و منتظرند تا با حضور خود باعث اعتلای سینما شود.
تاکنون حداقل چهار خواننده لسآنجلسی با ارسال پیامهای محرمانه به تهران خواستار ورود به ایران شدهاند. یکی از زنان خواننده در یکی از تلویزیونهای فارسیزبان صراحتاً خواهان سفر به ایران ولو به قیمت توقف فعالیت به اصطلاح هنری خود شد.
اما خواننده هدف نظر در این خبر، که بر عدم بازگشت به سینمای ایران تأکید کرده است، یک سارق هنری ارزیابی میشود که در دهه هشتاد مجبور شد در سیاست شخصی خود به سرقت اعتراف کند. این فرد در جامعه خوانندگان پاپ داخلی به عنوان وطنفروش نیز شهرت دارد.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- واکنش دبیر جشنواره فجر به کنسرت ابی و شادمهر با یک و نیم غلط املایی
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
- آزمون بزرگ «خانه پدری»
- گزارش سازمان سینمایی از وضعیت سالنهای سینمای کشور
- حجازیفر: پول سینما را در تئاتر خرج میکنم
- ساختار «خانه سینما» پیر شده است/ صنف نباید نیازمند پول دولت باشد
- چرا ما دیگر به کمدیهای وطنی نمیخندیم؟
- «کوچه ژاپنیها» و «عنکبوت» مجوز ساخت گرفتند
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- انتقاد عباس یاری از تبلیغات مخرب شهرداری تهران
- از انیمیشن به عنوان یک رسانه هنری برای جذب گردشگر استفاده کنیم
- «زن و بچه» سعید روستایی به کن دعوت شد
- تعطیلی موقت پردیس تئاتر باغ کتاب تهران
- آکادمی علوم سینمایی اوراسیا آغاز به کار کرد
- به خاطر یک عمر دستاورد سینمایی؛ موسسه فیلم آمریکا به فرانسیس فورد کوپولا جایزه میدهد
- آیا «پایتخت ۷» حقوق حیوانات را زیرپا گذاشته بود؟
- امشب به صرف بورش بدون خون به روایت نازنین؛ صابر ابر و الهام کردا دوباره همبازی میشوند
- تولد یک سینماگر درخشان ازبکستانی
- معرفی بازیگران فیلم تازه اصغر فرهادی
- فیلمی که هنوز عنوانش اعلام نشده؛ اثر جدید اصغر فرهادی در پاریس
- پوستر رسمی جشنواره کن منتشر شد
- با حکم رئیس سازمان صداوسیما؛ رمضاننژاد رئیس جدید ساترا شد
- سینماحقیقت در نمایش خانگی
- چشم سینماهای آمریکا به گیشه تابستانی/ هالیوود نگران افزایش قیمت بلیت سینماها شد
- فستیوال «کوچه» برگزار می شود
- حسین سلیمانی داور جشنواره ایتالیایی شد
- «یخ بستگی»؛ نمایشی که شنبهها سانس فوقالعاده دارد
- تأملی بر فیلم «صیاد» و بازنمایی یکی از مؤمنترین فرماندهان ایران/ صیاد در آیینه سینما
- موفقیت بینالمللی نمایش «مستطیل» در امارات
- «دورهمی زنهای دیکتاتورها» در تالار حافظ
- اولین جایزه بهرام/ یادداشت جواد کراچی درباره زندهیاد بهرام صادقیمزیدی
- «غبارزدگان» رونمایی شد
- شروین حاجیپور تیتراژ ابتدایی «وحشی» را خواند
- اولین نمایش جهانی «چشم در برابر چشم» در جشنواره ترایبکا
- با حضور داور ژاپنی جشنواره کن؛ هیات داوران جشنواره فیلم و عکس «پنج» معرفی شدند
- یک «پایتخت» غیرمعمولی/ فصل هفتم «پایتخت» جزو فصلهای موفق نبود
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- نمایش و نقدِ «مصائب شیرین ۲» در سینما اندیشه
- سوگ، فقدان و زوال با طنز؛ آیا «کفنها» آخرین فیلمِ دیوید کراننبرگ میشود؟