ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصرجدید» احسان علیخانی به عنوان داور حضور خواهند داشت.
به گزارش سینماسینما، با آغاز ضبط فصل سوم «عصرجدید» از داوران این برنامه رونمایی شد و ژاله صامتی با نزدیک به سه دهه سابقه بازی در آثار مطرح و خاطره انگیز سینما و تلویزیون، کارن همایونفر با نزدیک به سی سال ساخت موسیقی برای فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و دریافت سه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر، مجید اسماعیلی منتقد، تهیه کننده آثار مطرح سینمایی، استاد دانشگاه و کارگردان انیمیشن در کنار امین حیایی بازیگر برگزیده جشنواره اخیر فیلم فجر به ارزیابی هنرنمایی شرکت کنندگان «عصر جدید» خواهند پرداخت.
صامتی که در «جوکر» هم با احسان علیخانی همکاری داشته است بعد از دو فصل جایگزین رویا نونهالی میشود، همایونفر هم به جای آریا عظیمینژاد بر صندلی داوری این برنامه می نشیند و امین حیایی برای سومین فصل پیاپی در تیم داوری حضور خواهد داشت.
مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی شده است چهره کمتر شناخته شده این جمع داوری است اما در سابقه اش تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی مطرح همچون «دلشکسته» ساخته علی رویین تن، «چراغ های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی که هر سه تجربه اولین فیلم بلند سازندگانش محسوب می شود به چشم می خورد و برای تهیه دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» موفق به دریافت جوایز متعدد جشنواره های جهانی شده و «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.
این استاد دانشگاه که علاوه بر مهندسی برق، در رشته علوم سیاسی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد است، در جشنواره های فیلم حقیقت، چهل چراغ و مقاومت به عنوان داور حضور داشته و از بنیانگذاران ساخت انیمیشن در ایران محسوب می شود و علاوه بر طراحی و تهیه ۱۴ مجموعه انیمیشن، ۲ فیلم در این حوزه کارگردانی کرده که می توان به انیمیشن مطرح «فرمانروای آب» اشاره کرد.
بنابر اعلام مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه، سری جدید برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه سال جاری تا عید غدیر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
«عصرجدید» با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی اولین و بزرگترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب میشود که با حضور استعدادهای ویژه در زمینههای سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی مقابل دوربین می رود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- «غریزه»؛ شکوهِ سینمای ناب
- امین حیایی در «استخر» جلوی دوربین رفت
- «زیبا صدایم کن»؛ بذرِ امید
- اولین عکس «استخوانسوز» رونمایی شد/ ادامه فیلمبرداری در تهران
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- «زیبا صدایم کن»؛ ملودرامی احساسی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- پس از ۳ سال؛ «برف آخرِ» امین حیایی به سینماها میآید
- در نشست «بررسی سینمای اجتماعی» مطرح شد؛ سینمای اجتماعی زاییده تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه است
- دارا حیایی: پدرم تا کی میتواند نقش یک پسر جوان را بازی کند؟
- «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
- امین حیایی و امیر جعفری با یک کمدی به سینماها میآیند
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





