دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی رسانههای ایران با شعار «فردا خبریست!» و با ادای احترام به «شهدای خدمت» آغاز به کار کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاعرسانی بیست و دومین جشنواره ملی رسانههای ایران، جشنواره ملی رسانههای ایران که سال گذشته بعد از وقفهای ده ساله فعالیت خود را از سر گرفته بود، بیست و دومین دوره خود را با آغاز به کار دبیرخانه این رویداد و با ادای احترام به روح بلند شهید آیتالله ابراهیم رییسی و همراهان شهیدش در حادثه سقوط بالگرد برگزار میکند.
بیست و دومین جشنواره ملی رسانههای ایران با شعار «فردا خبریست!» برگزار خواهد شد و ایده کلی آن انگیزهبخشی برای حرکت از قالب و محتواهای سنتی اطلاعرسانی به سمت تحولات نوین رسانه است.
دبیری این رویداد را مهدی عرفاتی برعهده دارد و زمان برگزاری اختتامیه آن ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با روز خبرنگار خواهد بود.
گفتنی است فراخوان بیست و دومین جشنواره ملی رسانههای ایران طی روزهای آینده در سایت جشنواره به نشانی www.pressfestival.ir منتشر خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فراخوان منتشر شد؛ برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر ۴۳ در چهار بخش رقابتی
- انتشار فراخوان نخستین جشنواره نمای باران
- تمدید مهلت ارسال اثر به هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- فراخوان چهلوسومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر منتشر شد
- انتشار فراخوان بخش ملی چهل و سومین جشنواره بینالمللی فیلم فجر
- فراخوان پنجمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش منتشر شد
- انتشار فراخوان سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان
- فراخوان چهل و دومین جشنواره بینالمللی فیلم فجر منتشر شد
- فراخوان نخستین جشنواره ملی «فیلم اقوام ایرانی» منتشر شد
- فراخوان هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد
- انتشار فراخوان بیست و دومین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر
- تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «مادر»
- برگزاری جشن مستقل سینمای مستند در نیمهی دوم مرداد ماه
- انتشار فراخوان جشنوارهی فیلم کودک و نوجوان
- فراخوان دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامههای عروسکی تلویزیونی ایران
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





