آزاده باقری: پژمان جمشیدی شبیه به زبلخان شده است و کافیست در هر پلتفرمی وارد شوید تا ردپایی از او را بیابید. حضور پژمان جمشیدی به عنوان مجری که قبلا نیز تجربه اجرا در «کلاسیکو» و «پیشگو» را نیز داشته در کنار عادل فردوسیپور در ویژه برنامه فوتبال ۳۶۰ با نام «جام ملتها با پژمان جمشیدی» که به شکل اینترنتی منتشر میشود تا کنون موفق شده است مخاطبهای غیرفوتبالی را هم سرگرم کند و از تماشای آن لذت ببرند. برای همین هم «فوتبال ۳۶۰» در حال حاضر با اختلاف بهترین ویژه برنامه این روزها در میان محتواهای تلویزیونی و اینترنتی اعلام شده است.
همچنین کافیست در سطح شهر سرتان را بالا بگیرید که اگر پژمان جمشیدی بر روی بیلبوردهای سطح شهر نباشد او را بر روی پرده سینما ببینید.
پژمان جمشیدی این روزها مرد پرکار سینما نیز به نظر میرسد. این بازیگر با دو فیلم سینمایی «هتل» و «ویلای ساحلی» بر روی پرده سینما خودنمایی میکند که جزو فیلمهای کمدی پرفروش به حساب میآید. همچنین با دو فیلم سینمایی «صبحانه با زرافهها» به کارگردانی سروش صحت و «بیبدن» ساخته مرتضی علیزاده امسال در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر پیشبینیها را میتواند به این سمت سوق دهد که حداقل در بین نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین قرار گیرد.
اتفاقی که دیگر دور از ذهن نیست. چون او موفق شد در فیلمهای سینمایی که تا کنون بازی کرده خود را به اثبات برساند. به طوری که نه تنها میتواند در نقش کمدی خوب و متفاوت ظاهر شود بلکه میتواند در نقشهای جدی که در فیلمهای سینمایی همچون «سوتفاهم»، «خط فرضی»، «علفزار» و «یادگار جنوب» بازی کرده بدون آنکه رگههایی از نقشهای کمدی در بازیاش یافت شود نیز به نقش آفرینی درست و قابل قبولی بپردازد.
ویژگی مثبتی که باعث شده با وجود سدهایی که بر سر راهش قرار گرفته و همچنان بسیاری او را به عنوان بازیگر نمیپذیرفتند دیگر بپذیرند که پژمان جمشیدی یک بازیگر توانمند است که همچنان میتواند استعداد خود را در بازیگری هر سال بهتر از سالهای قبل به رخ بکشد.
برای همین هم در چهلمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش اول شد و سال گذشته نیز در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «یادگار جنوب» دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.
«نه دیده شدن برایم ارزشمند است و نه زندگی برایم اهمیت دارد که بخواهم برای دیده شدن هر کاری انجام دهم.» این یکی از جملههای مهم و پر بازخورد پژمان جمشیدی بعد از سوالی بود که یک خبرنگار از او پرسید: «آقای جمشیدی در فوتبال که به جایی نرسیدید، فکر نمیکنید برای دیده شدن راههای بهتری هم وجود دارد و دیده شدن صرفا با ورود به بازیگری نیست؟» و حالا باید دید طی گذشت این سالها و کسب تجربه بالایی که پژمان جمشیدی به دست آورده است میتواند زبلخانی باشد که کافیست دستاش را دراز کند تا سیمرغ بلورین چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را گرفته و با خود به خانه ببرد؟
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- «بیبدن» به اکران آنلاین رسید
- خانواده قاتل از «بیبدن» شکایت میکنند؟
- «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
- جزئیات سریال «افعی تهران» اعلام شد
- چهل و دومین جشنواره فیلم فجر زمستان امسال را گرم نکرده است
- اولین تصویر از «صبحانه با زرافهها»/ پایان فیلمبرداری فیلمی با بازی بهرام رادان،پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا
- آغاز اکران آنلاین «بیمادر» از امشب
- مرد هزار چهره / درباره محسن تنابنده
- «هتل» صدرنشین تازه اکران سینماها
- در آستانه اکران در سینماها؛ پوستر «هتل» رونمایی شد
- «ویلای ساحلی» از مهر اکران میشود
- پژمان جمشیدی با «بیمادر» به سینماها میآید
- فیلم کیانوش عیاری آماده نمایش شد/ رضا عطاران بر پرده سینما
پربازدیدترین ها
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ ۶ فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- درباره یک خبر بی نهایت وحشتناک و غم انگیز
- سومین جشنواره چندرسانهای میراثفرهنگی به پایان رسید/ برگزیدگان دو بخش سینما و تئاتر معرفی شدند
- فشار سیاسی و خروج یک فیلم از داوری آکادمی؛ موافقت اردن با درخواست آذربایجان برای خروج «سرزمین شیرین من» از اسکار
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
آخرین ها
- یادداشتی بر فلسفه دوستی بر پایه «چشمانت را ببند»/ در جستوجوی دوست
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- تاد هینز رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم برلین شد
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
- ابوالفضل جلیلی مطرح کرد؛ حضور در کلاس بازیگری عامل موفقیت نیست
- نمایش بلندترین سکانس پلان سینمای مستند ایران در آمریکا
- کدام سینما واقعی تر است ؟
- پیدا شدن جسد یک بازیگر در خانهاش
- دیدار اصغر فرهادی با علاقهمندان فیلمهایش در استانبول
- فیلمی که اطلاعاتش مخفی نگه داشته شده؛ لوپیتا نیونگو به فیلم کریستوفر نولان پیوست
- «کتابخانه نیمهشب» روی صحنه میرود
- سه نمایش برای مستند «۹۹-۱۹» در یک هفته
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ ۶ فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- درباره فیلم جدید رابرت زمکیس/ «اینجا»؛ یک قرن را طی می کند، اما بدون حرکت دوربین
- سوینا منتشر میکند؛ نسخه ویژه نابینایان «مورد عجیب بنجامین باتن» با صدای مهدی پاکدل
- «پینگو» بعد از ۱۸ سال بازمیگردد
- جوایز اصلی فستیوال فیلم هانوی به «بی سر و صدا» رسید
- درباره یک خبر بی نهایت وحشتناک و غم انگیز
- نمایش وقتی الاغا عاشق میشوند / گزارش تصویری
- تریلر قسمت هشتم منتشر شد؛ «مامویت غیرممکن» با تام کروز پایان مییابد؟
- ستاره اسکندری: ساخت «خورشید آن ماه» مسئولیت اجتماعی من بود
- «سودابه»؛ فیلمی برخلاف ذائقهسازی مرسوم سینمای ایران
- سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند به شیوه «آکادمی» داوری میشود
- یادداشتی کوتاه در مورد تئاترِ ناصدا..
- درباره ساخته جدید علی عباسی/ امتحان نهایی «شاگرد»
- زندگینامه بیتا فرهی منتشر میشود
- هانس زیمر: خلق موسیقی برای فیلم «بلیتز» و چالشهای نوای جنگ جهانی دوم
- شکستِ دنباله «جوکر»؟ «جوکر: جنون مشترک» به نقطه صفر رسید
- فشار سیاسی و خروج یک فیلم از داوری آکادمی؛ موافقت اردن با درخواست آذربایجان برای خروج «سرزمین شیرین من» از اسکار
- رالف فاینز و ژولیت بینوش بار دیگر همبازی می شوند