
روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «درد بیدردی» نوشت:
🔹صداوسیمای ایران وضعیت عجیبی دارد. شاید بتوان گفت مثل فردی است که فاقد سیستم عصبی است و متوجه درد نمیشود! این بدترین دردی است که یک انسان میتواند دچارش شود.
🔹کاری که صداوسیمای ایران انجام میدهد این است که تغییرات موجود بر آن اثری ندارد. اصولا حسی از این تغییرات ندارد. مثل کسی است که در زمستان با لباسهای زیاد و کنار بخاری زندگی کرده ولی اکنون که به چله تابستان هم رسیده همان لباسها را بر تن دارد و همچنان بخاری روشن است. نتیجه قابل پیشبینی است.صداوسیما هنوز در دوران انحصار منجمد شده است.
asriran.com
برچسبها: صدا وسیما
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کنایههای صریح روحانی به مجریان صداوسیما: یک ماسک هم برای شما بگذاریم
- چه کسی کرونا را جدی نمیگیرد؛ صداوسیما یا مردم؟
- حتی تلویزیون هم برای نشاط در جامعه برنامهای ندارد
- چند درصد از مردم اخبار را از تلویزیون پیگیری میکنند؟
- یک مدرس دانشگاه: وقتی خبرنگار صدا و سیما اسلحه به دست گرفت همه چیز را به نفع یک جناح مدیریت کرد
- صدا و سیما یک حکومت ملوکالطوایفی است و هر کسی که قدرتی دارد، گوشهای از آن را تصرف میکند
- فیلم/ پایان ممنوعالتصویری ناصر ملکمطیعی در تلویزیون
- نقدی بر رویکرد سریالهای ماه رمضانی/ وقتی غم از سر و روی تلویزیون میبارد
- انتقاد علی مطهری از حذف نام شجریان در صداوسیما
- اقدام جالب علی دایی برای صحبت نکردن با تلویزیون
- کاریکاتور روزنامه شرق/وقتی تلویزیون با نفی چهارشنبه سوری ، موضوع را داغ تر می کند
- کاریکاتور جالبی درباره تقابل تلویزیون و فدراسیون فوتبال
- از جکی چان و جین هکمن تا شهاب حسینی و علی نصیریان
- واکنش صدا وسیما به کاندیداتوری داوران فوتبال برای انتخابات شورای شهر
- وزیرکشور در اجلاس سراسری نماز: صداوسیما اثرگذاریاش را در جامعه از دست داده است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





