جام جم نوشت :قانون مورفی دقیقا برای جمشید هاشم پور فعال شده است؛ بازیگری که ۴۰ سال است در سینما فعالیت دارد و در دهه ۶۰ سوپراستار سینمای ایران بود که فروش فیلم ها را تضمین می کرد. ستاره ای که خیلی ها به عشق دیدن بازی های او با آن سر بی مویش به سینما می رفتند تا او را در هیبت قهرمان تاراج و کانی مانگا، عقاب ها، یوزپلنگ و… ببینند.
بازیگری که آنقدر هوشمند بود که با حضور در فیلم هایی مانند مادر و پرده آخر نشان داد توانایی های منحصر به فردی دارد و نباید نام او را به عنوان بازیگر اکشن به خاطر سپرد. هاشم پور در همه این سال ها آنقدر هوشمند بوده که کمتر راضی به مصاحبه شده، در شبکه های اجتماعی اصلاحضور ندارد و عکس های یادگاری اش فقط با مردم کوچه و بازار است که هنوز عاشقانه او را دوست دارند و کنارش می ایستند و با او عکسی به یادگاری می گیرند.تا حالا کسی نشنیده و ندیده که این بازیگر در مجلسی یا محفلی یا مهمانی حضور داشته باشد. سال هاست بدون هیچ حاشیه ای کار و زندگی می کند. همین آدم بی حاشیه و بر عکس نقش های اکشنش، آرام تصمیم گرفته به دیدار جمیشید مشایخی برود و عرض ادبی به محضر استاد کند و انگار از بد حادثه در این ملاقات در جمع بازیگرانی قرار می گیرد که همگی در شبکه های اجتماعی و دنیای واقعی حضوری پررنگ دارند، دست به مصاحبه شان خوب است و عکسی به یادگار می گیرد که با انتقاد تند کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها رو به رو شده است که ای بابا این چه کاری است که با بازیگری پیشکسوت که بیمار است و حال و روز خوبی ندارد، عکس بگیرید و منتشر کنید که ای مردم ببینید ما به ملاقات آقای مشایخی رفته ایم و بله ! ما چقدر خوبیم ! قانون مورفی دقیقا سراغ آقای ستاره رفته و بی خود و بی جهت این مرد بی حاشیه را وارد یکی از چالش برانگیزترین اتفاقات روز کرده است، اما همه آنهایی که جمشید هاشم پور را می شناسند می دانند که او از بدحادثه در قاب این عکس قرار گرفته و گرنه او کجا و این به اصطلاح قرتی بازی ها کجا!
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟
- نقد «صنم» و «آنتیک»/ از چرایی حضور یک فیلم در جشنواره تا اثری که محترم ماند
- «رگهای آبی»؛ با فروغ، رزومهای برای باران
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره بینالمللی تئاتر فجر / گزارش تصویری