فیلم کوتاه «آخرین وسوسه» به کارگردانی علی سعادتمند به جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه لسآنجلس راه یافت.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «آخرین وسوسه» به نویسندگی، تهیه و کارگردانی علی سعادتمند به بیست و هشتمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه لسآنجلس (LA SHORTS) در کشور آمریکا راه یافت.
این جشنواره از معتبرترین و بزرگترین جشنوارههای بینالمللی فیلم کوتاه و مورد تأیید آکادمی اسکار، آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا بفتا، آکادمی سینما و تلویزیون کانادا (ACCT)، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک یا اسکار اسپانیا (GOYA) است.
جشنواره فیلم کوتاه لسآنجلس بیش از ۳۵۰ فیلم را به نمایش میگذارد و هر ساله دههزار شرکتکننده از جمله متخصصان صنعت هالیوود و فیلمسازان مستقل ناشناخته در حال ظهور را به خود جذب میکند. طی ادوار گذشته ۶۸ فیلمساز این رویداد سینمایی نامزد دریافت جایزه اسکار شدهاند که ۱۷ فیلم برند جایزه اسکار شدهاند.
بیست و هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم شورت لسآنجلس از ۱۷ تا ۲۸ جولای ۲۰۲۴ (۲۷ تیر تا ۷ مرداد ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد.
در خلاصه داستان «آخرین وسوسه» آمده است: «بیرون از اینجا فقط مرگ منتظر منه. حق رفتن ندارم؛ یه زنجیری پای منو به این جهنم بسته.»
علیرضا نیکخواه، مجتبی شفیعی و یگانه محمدی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختهاند.
عوامل فیلم کوتاه «آخرین وسوسه» عبارتند از:نویسنده، تهیهکننده و کارگردان: علی سعادتمند، مدیر فیلمبرداری: محسن کرانیان، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: حسین سلیمانزاده، دستیار دوم کارگردان: عسل قائمی، دستیاران فیلمبردار: عرفان فرخی، محمد رهسپار، مشاور فیلمنامه: محمدرضا کرانیان، صدابردار: علی فتحی، تدوین: رهی عظیمی، اصلاح رنگ و نور: لابراتوار کنتیپیکچرز، طراح صحنه و لباس: فاطمه قائدینیا، مدیر تولید: مجتبی عرشی، طراح گریم: مهدی مقدم، گریم و اجرا: ریحانه شهبازی، منشی صحنه: مهشاد بهرامی، صداگذاری و ساخت موسیقی: مهران قاسمی، عکاس: ریحانه شاهی و مشاور رسانهای: علی کشاورز.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- در آمریکا تب اسکار بالا میرود
- «تاجی» به اسکار رفت/ «آمیگدال» آماده نمایش شد
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- سه فیلمساز ایرانی در آکادمی داوری؛ فیلمهای بینالمللی واجد شرایط اسکار معرفی شدند
- موفقیت «یک تصادف ساده» در گیشه سینماهای فرانسه و آمریکا
- درباره انتخاب نماینده ایران برای معرفی به آکادمی اسکار/ تا خورشیدی بالای سرت، چه وقت دوام بیاورد
- یک اثر ایرانی دیگر در اسکار ۲۰۲۶؛ فیلم شهرام مکری نماینده تاجیکستان شد
- فیلمی درباره کشتار نانجینگ؛ چین «محکوم به حق» را به اسکار فرستاد
- بازگشت آقااسفندیار با واکنش به بیانیه هیات انتخاب کمیته اسکار
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ هند، فیلم اسکورسیزی را به اسکار معرفی کرد
- جعفر پناهی خطاب به آکادمی اسکار: انحصار دولتی در انتخابِ نماینده بخش بینالمللی را بشکنید
- گلایه حامد بهداد از کمیته انتخاب فیلم برای اسکار؛ سر «پیر پسر» را بریدید
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده





