«چرخ فلک» درامی ساده، صمیمی و در عین حال پرعمق بود و کارگردانی نازنین داشت.
به گزارش سینما سینما ،حمیدرضا آذرنگ، بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلیل ایفای نقش در سریال «چرخ فلک» گفت: این سریال در وهله اول قصهای داشت که بازگو کننده شرایط اجتماعی بود و کمتر به این موضوعات پرداخت شده، درامی ساده، صمیمی اما پر عمق بود و این برای من جذاب بود.
وی در رابطه با همکاریاش با کارگردان این سریال گفت: این اثر کارگردان نارنینی داشت، عزیز الله حمیدنژاد تواناییاش در کارگردانی اثبات شده است و بسیار خوشحالم که در کنارش بودم.
آذرنگ دربارهی چگونگی ایفای این نقش با کاراکتری متفاوت، بیان کرد: اگر قرار باشد برای رسیدن به نقش کاری کنم، بیشتر از نقش فاصله میگیرم، من نقش را باور کردم و این یعنی ایمان به خود، وقتی به خود ایمان داشته باشی به شخصیت هم نزدیک میشوی و باورپذیری به بهترین شکل اتفاق میافتد.
بازیگر «عادت نمیکنیم» درباره کیفیت سریالهای اپیزودیک گفت: خوب و بد ساختن از این دست سریالها بستگی به میزان جذابیتش دارد، وگرنه ساختن آنها مقوله سختی است و باید در هر قسمت با مخاطب ارتباط برقرار کرد، به هر حال در کار تصویر به خصوص تلویزیون، تنوع داشتن و رنگارنگی نیاز است.
او ادامه داد: سریال «چرخ فلک» با این که اپیزودیک است اما این اپیزود ها با نظمی خاص به هم مرتبط میشوند و با ورود آدمها از یک قصه به قصهای دیگر میروند.
آذرنگ در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول ایفای نقشی کوتاه در آخرین ساخته مسعود کیمیایی، «قاتل اهلی» هستم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





