ساخت سریال «طلاق» ابوالقاسم طالبی به دلیل سرقت ۸۰۰ میلیون تومانی تجهیزات سینمایی متوقف شد.
به گزارش سینماسینما، خبرگزاری میزان نوشت: ابوالقاسم طالبی کارگردان مجموعه «طلاق»و گروهش که این روزها در تهران مشغول کار بودند، شب گذشته با سرقت حدود ۸۰۰ میلیون تومان از تجهیزات سینمایی گروه خود مواجه شدند. سرقت این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی صورت گرفته است.
بنا بر منابع موثق ابولقاسم طالبی و گروه مجموعه طلاق در شوک به سر برده و این مجموعه به دلیل نبود تجهیزات کافی فعلا متوقف شده است.
لازم به ذکر است مجموعه تلویزیون «طلاق» جدیدترین اثر تلویزیونی ابوالقاسم طالبی است، او قصهای در هم تنیده شده را طراحی و به نگارش در آورده که به مسائل اجتماعی میپردازد و در دل قصهها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است.
تصویربرداری سریال «طلاق» که در مرکز سیمافیلم تهیه میشود، علاوه بر تهران در چند کشور خارجی نیز انجام خواهد شد.
در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر حضور بازیگران باسابقه عرصه سینما و تلویزیون از دانشآموختگان بازیگری در دانشگاهها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا چندین چهره جدید معرفی خواهند شد که پس از فراخوانهای گسترده و تستهای بازیگری از میان دانشآموختههای بازیگری و بازیگران کمتر دیده شده تئاتر برگزیده شدند
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- لیلا حاتمی در ۵سالگی خیابانهای تهران را خلوت کرد!
- دفاع تلویحی جبلی از اظهارات ابوالقاسم طالبی؛ واکنشی به اظهارنظرهای این چند ماه بود
- پاسخ انتقاد توهین و تهدید نیست!/ واکنش خانه سینما به اظهارات ابوالقاسم طالبی در برنامه «هفت»
- له له زدن برای تیتر شدن/ درباره اظهارات ابوالقاسم طالبی
- واکنش کانون کارگردانان به توهین طالبی و افخمی به زنان در برنامه «هفت»/ این مضحکه را تعطیل کنید
- واکنش بدیعی و ضیاییپرور به حرفهای طالبی؛ دیده شدن به هر قیمت/ توهین به نیمی از جمعیت کشور
- از سوی معاون اول رئیس جمهور؛ اعضای شورای سینما منصوب شدند
- اختصاصی سینما سینما/ سینه موبیل سریال «طلاق» دزدیده شد
- گلهمندی رضا رویگری از پرداخت نشدن دستمزدهایش/ طلبهایم را نمیتوانم بگیرم
- سریال «طلاق» ابوالقاسم طالبی از نمایش خانگی به تلویزیون رسید
- ماجرای حذف سکانس احمدینژاد در «قلادههای طلا»
- واکنش ابوالقاسم طالبی به سانسور «قلاده های طلا» در تلویزیون
- سازمان اوج به شبکه نمایش خانگی ورود میکند؟
- ابوالقاسم طالبی سریال «طلاق» را میسازد
- یادداشت با طعنه و کنایه ابوالقاسم طالبی در حمایت از فیلم تنگه ابوقریب
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





