تهیهکننده «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» تاکید کرد مذاکرات با کمیته بازبینی فیلمهای توقیفی انجام شده ولی نتیجه آن نهایی و مشخص نشده است.
به گزارش سینماسینما، سعید خانی تهیه کننده «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» با اشاره به آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که مجوز اکران آن صادر نمیشد، گفت: چندی پیش همراه با عبدالرضا کاهانی در کمیته بازبینی فیلم هایی که در پروسه دریافت پروانه نمایش دچار مشکل بودند، حضور پیدا کردیم و در آن جلسه قرار بر این شد تا اول پنج فیلمی که مشکل آنها برطرف شده است، اکران شوند و بعد از آن برای اکران فیلم های کاهانی تصمیم گرفته شود.
او ادامه داد: طی صحبت هایی که با ما شده است، امیدی برای اکران فیلم های «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» و «وقت داریم حالا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی وجود دارد و قرار است با ایجاد اصلاحاتی شرایط اکران آنها فراهم شود.
خانی توضیح داد: اگر بتوانیم مذاکرات نهایی را با کمیته داشته باشیم چند جلسه دیگر فیلمبرداری برای فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» خواهیم داشت تا بتوانیم تغییراتی در آن ایجاد کنیم.
او در پاسخ به این پرسش که «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» چند دقیقه اصلاحیه خورده است، بیان کرد: هنوز به جمع بندی نهایی با کمیته مربوطه نرسیده ایم و فقط به ما گفتند که آمادگی اصلاح فیلم را داشته باشیم. بهتر است بگوییم کمیته رسما هیچ اعلامی درباره چگونگی تغییر در این فیلم نکرده است.
سعید خانی در پایان گفت: هرزمان که شرایط اکران این فیلم فراهم شود، آن را اکران می کنیم. معتقدم یک فیلم نباید خیلی کهنه شود و هر زمان که پروانه نمایش بگیریم آماده اکران می شویم، البته اگر شرایط اکران در زمان صدور پروانه نمایش خوب نباشد، اکران به سال بعد موکول می شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- جشنواره ادینبورگ برگزیدگانش را شناخت/ جایزه شون کانری به عبدالرضا کاهانی رسید
- «مرده شور» مورد توجه منتقدان جهانی قرار گرفت
- آمادهسازی «رستاخیز مسیح» برای ماه مارس ۲۰۲۷
- حضور «مردهشور» در بخش مسابقه جشنواره ادینبورگ
- خبرهای اختصاصی سینماسینما از جشنواره کن؛ مجیدی و فرهادی نمیرسند/ در انتظارِ روستایی، پناهی، مکری، کاهانی و اصلانی
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- گفتوگوی محمد حقیقت با عبدالرضا کاهانی به بهانه «یک زیارتگاه»/ در این ۱۰ سال از پا ننشستم
- جشنواره هلندی اعلام کرد؛ نامزدی کاهانی و اسکورسیزی برای جایزه سپتیمیوس آمستردام
- فیلم جدید عبدالرضا کاهانی در بخش مسابقه ادینبورگ
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
- قاچاق فیلم عبدالرضا کاهانی؛ «ارادتمند نازنین بهاره تینا» هم منتشر شد
- «ابوالهولِ» ایرانی به کانادا میرود
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





