سعید خانی، مدیر پخش نسیم صبا، در خصوص شیوه اعتراض علی ملاقلی پور، با بیان اینکه این شیوه مورد پسند من نیست اما راه دیگری برای این کارگردان باقی نمانده بود، به بانی فیلم گفت: بهتر است اتفاقاتی که باعث این واکنش شده است را واکاوی کنیم.
پخش کننده فیلم «قندون جهیزیه» به خبرنگار بانی فیلم گفت: نیاز به بررسی های زیربنایی در خصوص این اعتراض وجود دارد تا بتوان اتفاقات اینچنینی را کنترل کرد. شرایط تبلیغات و اکران نامناسب این فیلم قطعاً در این واکنش نقش پررنگی داشته است. خانی با اشاره به اکران سه هفته ای این فیلم اظهار داشت: فروش در هفته دوم نسبت به هفته اول از افزایش ۳۰ درصدی برخوردار بوده است و منطقا باید در هفته سوم ۲۰ درصد رشد می کرد اما با گرفتن سانس های این فیلم در هفته سوم شاهد افت ۳۰ درصدی این فیلم بودیم. وی با بیان اینکه عده ای با کنار گذاشتن منافع خود باید به تحلیل این ماجرا بپردازند، ادامه داد: من و علی ملاقلی پور نباید بیش از این به این مساله بپردازیم. قندون جهیزیه در حال حاضر در ۲۱ سینما اکران میشود و در بسیاری از سینماهای نمایش دهنده از ۷ سانس به ۳ سانس کاهش پیدا کرده است و از برخی سینماها نیز کنار گذاشته شده است؛ به بیان دیگر چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»






خوب