کارگردان برنده اسکار قصد کارگردانی یک داستان عاشقانه با تم هیپهاپ را دارد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، اسپایک لی در قدم بعدی قصد دارد نسخه هیپهاپ داستان عاشقانه «شاهزاده گربهها» را برای پرده بزرگ بسازد.
این فیلم بر مبنای رمان گرافیکی به همین نام نوشته ران ویمبرلی ساخته میشود.
کمپانی لجندری سازنده این پروژه خواهد بود.
لی که جایزه اسکار را برای فیلمنامه اقتباسی «بلکککلنزمن» یا «کوکلاکس کلان سیاهپوست» برد، فیلمنامه «شاهزاده گربهها» را با همراهی ویمبرلی و سلوین سیفو هیندز فیلمنامهنویس بازنویسی میکند.
داستان «شاهزاده گربهها» از طریق شخصیتهای ویلیام شکسپیر در «رومئو و ژولیت» و از زاویه دید تایبالت پسرعموی ژولیت روایت میشود. داستان در بروکلین میگذرد و بر دوئلهای زیرزمینی تمرکز دارد.
لی نامزد اسکار برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای «بلکککلنزمن» شده بود. او اکنون در مرحله پس از تولید تریلر «دا بلودز» با بازی چادویک بوزمن، پل والتر هاوزر و جاناتان میجرز است.
وی در برولکین بزرگ شده و این فیلم مکان وقوع بسیاری از فیلمهای اوست.
اسپایک لی همچنین تهیه کننده اجرایی درامی درباره حقوق مدنی با عنوان «پسر جنوبی» است که بر مبنای فیلمنامه خودش به کارگردانی بری آلکساندر براون ساخته میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک غافلگیری در کن؛ دنزل واشنگتن نخل طلای افتخاری گرفت
- خبرهایی از جشنواره کن/ نمایش یک فیلم اول در افتتاحیه و حضور فیلم اسپایک لی در جشنواره
- استیون اسپیلبرگ، اسپایک لی و کن برنز مدال ملی هنر میگیرند
- اسپایک لی: کاش نولان به مردم ژاپن هم در «اوپنهایمر» میپرداخت
- انتقاد اسپایک لی از منتقدانی که فیلمش را موجب شورش خواندند
- منتقدان ایندیوایر انتخاب کردند؛ ۱۰۰ فیلم برتر دهه ۱۹۸۰/ «خانه دوست کجاست» کیارستمی هجدهم شد
- برای حمایت از حقوق سیاهان؛ اسپایک لی در انجمن نویسندگان آمریکا تجلیل میشود
- فرهنگنامهای از خون / «پنج همخون» نمونهای جذاب از سینمای پست مدرن که از سینما فراتر میرود
- تجلیل از بری الکساندر براون و اسپایک لی در جشنواره کن
- داوران جشنواره کن معرفی شدند
- پوستر جشنواره کن منتشر شد
- فردا اسامی فیلمهای حاضر در جشنواره کن اعلام میشود
- نشست خبری جشنواره کن به تعویق افتاد
- فیلمهایی که احتمالاً به کن ۲۰۲۱ میروند/ حضور «قهرمان» فرهادی در فهرست ورایتی
- درخواست کارگردان «اَنگل» از فیلمسازان
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





