شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با ساخت ۸ عنوان فیلم بلند داستانی، ۱۳ عنوان فیلم مستند و ۲۰ عنوان فیلم کوتاه غیرسینمایی موافقت کرد.
به گزارش سینماسینما، در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش آثار غیر سینمایی، با ساخت فیلمهای بلند داستانی «تیغشت» به تهیهکنندگی و کارگردانی مهدی حیدری، «برهوت» به تهیهکنندگی محمد کمالی پور و کارگردانی منصور وثوقی، «پرونده خانه ما» به تهیهکنندگی مرضیه حیدرآقایی و کارگردانی محمدرضا حیدری، «مهمانی سایهها» به تهیهکنندگی مشترک جمشید عبدالهی و محمد حسین مرتضوی و کارگردانی جمشید عبدالهی، «پایان بازی» به تهیهکنندگی و کارگردانی احمدعبدالهیان بلوچی، «آیانه» به تهیهکنندگی مشترک کریم رجبی و احسان حاجی صفری و کارگردانی کریم رجبی، «گوهر سیراف» به تهیهکنندگی میثم تربتی طرقبه و کارگردانی محمد تربتی طرقبه، «بادکنک نارنجی» به تهیهکنندگی مشترک میلاد بیگدلی و فرهاد نگهبان و کارگردانی مسعود رشیدی موافقت شد.
همچنین فیلمهای مستند «درس انار» به تهیهکنندگی پوریا نجفی و کارگردانی سجاد پرهیزگاری، «رزیدنت» به تهیهکنندگی محمد تقی بستجانی و کارگردانی امیر محمد کوچکزاده، «عشق بیانتهاست» به تهیهکنندگی محمدرضا رحمانیان و کارگردانی اقدس آقاپوریان، «سونوگرافی» به تهیهکنندگی و کارگردانی هایده مرادی، «جویندگان» به تهیهکنندگی و کارگردانی مجید فتحی، «یک اصفهانی درکادر» به تهیهکنندگی و کارگردانی فرید الدین صلواتی، «ناخدا» به تهیهکنندگی و کارگردانی علی ارکیان، «همنوایی عاشقانه» به تهیهکنندگی و کارگردانی آذر مهرابی، «راز عیسی» به تهیهکنندگی سید محسن طباطبائیپور و کارگردانی آبتین شمیلی، «جهیزیهای که آب برد» به تهیهکنندگی و کارگردانی محمد حسینی جعفری، «هادی رستم بود» به تهیهکنندگی و کارگردانی عباس بلوچی، «نا امیدی سم است» به تهیهکنندگی آریان عطار پور و کارگردانی رضا پر دل، «بی همتا» به تهیهکنندگی مهدی قلی پور و کارگردانی یاسر شهسواری موفق به کسب پروانه نمایش غیرسینمایی شد.
گفتنی است این شورا برای فیلمهای کوتاه «ماجرای نیمه شب» به تهیهکنندگی حسین فریدونجاه و کارگردانی محسن علمالهدی، «نقاب و آینه» به تهیهکنندگی و کارگردانی عباس جوادی، «وانموده» به تهیهکنندگی علیرضا اوسیوند و کارگردانی محمد حسین دماوندی، «لیلی» به تهیهکنندگی و کارگردانی نوید رفیعی، «گردنه خاکی» به تهیهکنندگی محمد عرفان طباطبائی و کارگردانی علیرضا سلامیان، «دست پخت مامان» به تهیهکنندگی و کارگردانی شقایق عوضزاده، «کارخانه آدمسازی» به تهیهکنندگی و کارگردانی شقایق عوضزاده ، «لحظه کما» به تهیهکنندگی و کارگردانی شقایق عوضزاده، «روزمرگی» به تهیهکنندگی علی سالاریمقدم و کارگردانی عباس جوادی، «تراز نیست» به تهیهکنندگی سید سعید نعمتی و کارگردانی مشترک محمد عسکری و علی جامع، «همیشه هیچ کس نیست» به تهیهکنندگی و کارگردانی منصور عزیزی، «رعنا» به تهیهکنندگی محمد حسن هندی و کارگردانی احمد منجمی، «سزارین» به تهیهکنندگی و کارگردانی امین خردمندی، «بازی» به تهیهکنندگی و کارگردانی علی گیتینورد، «افق موازی» به تهیهکنندگی محمد ناصر زنگنه و کارگردانی محمد مهدی زنگنه، «اسپاسم» به تهیهکنندگی زاهد برزگر و کارگردانی صحرا اسدالهی، «حلزون» به تهیهکنندگی و کارگردانی امین رضا علی محمدی، «هیچ راه آسانی نیست» به تهیهکنندگی و کارگردانی امین رضا علیمحمدی، «شب آشال» به تهیهکنندگی و کارگردانی مشترک مصطفی رستمپور و عاطفه رضایان، «مدیر» به تهیهکنندگی و کارگردانی فرهاد نگهبان پروانه نمایش غیرسینمایی صادر کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای دو فیلم سینمایی
- با موافقت شورای بازبینی فیلمهای سینمایی؛ چهار فیلم پروانه نمایش گرفتند
- صدور پروانه نمایش برای دو فیلم سینمایی
- صدور پروانه نمایش برای فیلمهای شهاب حسینی و حسین میرزامحمدی
- پاسخ امیر اثباتی به نامه مسعود امینی تیرانی؛ وظیفه خانه سینما «ایستادن» در یک سمت نیست/ «حرکتِ جدی» برای تغییر به نفع همه سینماگران است!
- پاسخ امینی تیرانی به امیر اثباتی/ مطالبه این باشد؛ چرا خانه سینما سمتِ سینمای مستقل و زیرزمینی نمیایستد؟
- نامه سرگشادهی امیر اثباتی به خانه سینما؛ مطالبهی حذف مجوزهای ساخت و نمایش فیلم، وظیفهی خانه سینماست
- صدور پروانه نمایش برای دو فیلم سینمایی
- با موافقت شورای بازبینی فیلمهای سینمایی؛ «زن و بچه» و ۴ فیلم دیگر پروانه نمایش گرفتند
- موافقت با ساخت ۶ اثر غیرسینمایی و اکران ۶ فیلم سینمایی
- با موافقت شوراهای پروانه ساخت و نمایش؛ مجوز ساخت ۷ فیلم غیر سینمایی و پروانه نمایش ۴ فیلم سینمایی صادر شد
- با موافقت شورای بازبینی فیلمهای سینمایی؛ ۹ فیلم پروانه نمایش گرفتند
- صدور ۳۸ پروانه نمایش غیرسینمایی
- صدور ۳۹ پروانه نمایش غیرسینمایی
- اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





