بازیگر سینما و داور نهمین جشنواره بینالمللی فیلم وارش گفت: ترجیح می دهم مشکلات فیلمسازهای ایران را بازگو نکنم!
به گزارش سینماسینما، طناز طباطبایی در حاشیه جشنواره فیلم وارش در بابل، اظهار کرد: حضور فیلمسازهایی از کشورهای حوزه دریای کاسپین در جشنواره وارش، ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه در این جشنواره به فرهنگ عامه، شرایط زیستی، گفتاری و رفتاری در سطح منطقه توجه ویژهای شد، گفت: در جشنواره وارش فیلمهای بسیار خوبی در بخش مستند و فیلمهای کوتاه به نمایش درآمد.
این بازیگر سینمای ایران با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره بینالمللی در خارج از پایتخت، میتواند تاثیرات فرهنگی خوبی برای آن منطقه به همراه داشته باشد، تصریح کرد: فعالیت سینمایی فیلمسازان ایرانی اغلب متمرکز بر موضوعاتی است که در تهران رخ میدهد و جشنواره وارش به من نشان داد چقدر میتوانیم موضوعات بیشتر و جذابتری نیز در فضای سینمایی خارج از پایتخت داشته باشیم.
داور نهمین جشنواره بینالمللی فیلم وارش در ادامه اظهار کرد: در این جشنواره فیلمسازان و کارگردانان بسیار با استعدادی را در بخش فیلم کوتاه و مستند مشاهد کردم که خروجی کار آنها در جشنواره، ارائه فیلمها و مستندهای ارزشمندی بود.
وی در رابطه با مشکلات حوزه فیلمسازی در کشور، گفت: ترجیح میدهم در حال حاضر مشکلات فیلمسازهای ایرانی را بازگو نکنم چون خیلی پیچیده و گسترده است.
طباطبایی با بیان اینکه چیزی که اولین بار با آن مواجه شدم، بخش ویژه راجع به جنگلهای هیرکانی بود، افزود: خوشبختانه در این بخش مستندهای درجه یکی مشاهده کردیم ودر بخش ترنهوا و ملی نیز مستندهای خوبی داشتیم.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در جستجوی رویا/ نگاهی به فیلم «بیرویا»
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
- گنگستری یا فیلمفارسی؟!/ نگاهی به سریال «یاغی»
- فیلمنامهی جزئینگر، اجرای دقیق/ نگاهی به سریال «یاغی»
- رسیدن به درکِ درست از نقش/ نگاهی به بازی طناز طباطبایی در فیلم «بی رویا»
- بنبست/ نگاهی به فیلم «بی رویا»
- جابجایی، هویت و چند داستان دیگر/ نگاهی به فیلم «بی رویا»
- پراکندگی و عدم یکپارچگی در روایت/ نگاهی به فیلم «بی رویا»
- بیداری حقیقی/ نگاهی به فیلم «بی رویا»
- «بی رویا»؛ کابوسی بی سر و ته
- در نشست رسانهای «بیرویا» عنوان شد؛ فیلم درباره جابهجایی هویت است/ متن پایانی در جریان پروانه نمایش به فیلم اضافه شد
- «شنای پروانه»؛ تصویری روشن از لایههای تاریک اجتماع
- فروش فیلم «خورشید» از یک میلیارد تومان گذشت
- اکران آنلاین «شنای پروانه» تمام شد/ فروش بیش از ۵ میلیارد تومان
- محمد کارت «یاغی» را میسازد/ پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی حضورشان قطعی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاهتر نکنیم
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- جزئیات برنامههای جشنواره ترایبکا اعلام شد/ نمایش فیلمهای خاطرهانگیز هیچکاک، اسکورسیزی و اسپیلبرگ
- برگزاری دوازدهمین کارگاه بینالمللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
- این هنر و تجربه آنتی ویروسی ست بر فیلم های به هرقیمت مسخره
- جشنواره «هاتداکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاریهای تهدید کننده
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- نظارت سازمان سینمایی به نمایش آثار سینمایی خارجی در پلتفرمها
- پل استر درگذشت
- رامین حسینپور بهترین آهنگساز فستیوال لسآنجلس شد
- رقابت ویژه چند فیلم و تعطیلی یک روزه سینما
- «پر» در جشنواره ورونژ روسیه نمایش داده میشود
- مسعود اسکویی درگذشت
- برگزیدگان جشنواره فیلم پکن معرفی شدند/ تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
- «سیم خاردار» در کازابلانکا
- راهیابی مستند «دوربین فرانسوی» به جشنواره ارمنستانی
- نمایشگاه نقاشی «درخت جان» در گالری کاما
- رضا شیخی فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
- پایان فیلمبرداری «خالد» در زیگورات
- معرفی آثار راه یافته به بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- امیر جدیدی، منصور بهرامی میشود
- زیر پوست شهر/ نگاهی به سریال «افعی تهران»
- هیات داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند/ گلادستون، کورئیدا و بایونا در فهرست
- هفته دوم «مجنون آن لیلی» هم به سانس فوقالعاده رسید/ «فین جین» پرمخاطب ترین نمایش عمارت نوفللوشاتو شد
- حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر میرود
- بزرگداشت بهرام شاه محمدلو برگزار میشود
- ده جایزه جشنواره هندی برای «انتقام تیرهروزان» ایرانی/آمریکایی
- بستههای مکالمه پرتخفیف همراه اول بهمناسبت روز ملی خلیجفارس
- به تو هم سخت میگذرد؟/ نگاهی به فیلم «منطقه تحت نظر»