شب گذشته دوشنبه ۱۲ بهمن فرش قرمز «فیلم عادت نمیکنیم» ساخته ابراهیم ابراهیمیان با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.به گزارش سینماسینما، پیمان جعفری (تهیهکننده فیلم عات نمیکنیم) با تقدیر از استقبال مردم برای حضور در کاخ مردمی جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ابراز امیدواری کرد؛ این استقبال در زمان اکران فیلم در سینماهای سراسر کشور نیز ادامه داشته باشد.
وی گفت: این اثر جای بحث و گفت و گوی بسیار دارد و امیدواریم حضور مردم در سینما برای دیدن این فیلم همکاران ما را در ادامه این راه تشویق کند.
ابراهیم ابراهیمیان (نویسنده و کارگردان این فیلم) نیز اظهار داشت: عوامل تهیه این فیلم بهترینهایی بودند که میتوانستند برای این اثر در کنار من قرار گیرند و من به احترام در مقابل مردم سر تعظیم فرود میآورم.
ابراهیمیان پس از قدردانی از عوامل این فیلم، نمایش امشب را به فاطمه معتمدآریا تقدیم کرد.
محمدرضا فروتن با برشمردن برخی از ویژگیهای فیلم سینمایی «عادت نمیکنیم» گفت: این فیلم اثری بود که پیش از تهیه فکر بسیاری در خصوص آن انجام شده بود و خوشبختانه در حال و هوای خوبی نیز ساخته شد.
بازیگر این فیلم با ابراز خرسندی از حضور در کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، ایفای نقش در «عادت نمیکنیم» را یکی از افتخارات کارنامه هنری خود عنوان کرد.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پایان نقشآفرینی شقایق فراهانی در «عقرب عاشق»
- حسام منظور در «جزیره» مقابل دوربین سیروس مقدم رفت
- هنگامه قاضیانی در سریال «جزیره» بازی میکند
- محمدرضا فروتن به «جزیره» سیروس مقدم پیوست/ آغاز تصویربرداری در کیش
- «آقای سانسور» در اکران آنلاین میلیاردی شد/ اتمام اکران در هفته آینده
- فیلمی با بازی میترا حجار و محمدرضا فروتن به جشنواره فجر نرسید
- محمدرضا فروتن و میترا حجار در «نیلگون»
- به بهانه انتشار ویدئوی «اینستاگرام»/ مرده باد بیرون گود نشینی
- محمدرضا فروتن اولین بازیگر «مانکن» شد
- فیلمبرداری “زنی با ارابه چوبی” به پایان رسید
- اُپرای «هفت شهر عشق»، محمدرضا فروتن، هانیه توسلی و ابوالفضل پورعرب را گرد هم می آورد
- مراحل فنی «آقای سانسور» تمام شد/ محمدرضا فروتن و نقش کمدی
- انتقاد تند قطب الدین صادقی از تحریم کنندگان افطار ریاست جمهوری
- محمدرضا فروتن مدیر بخش سینمای جشنواره «سلامت» شد
- از بایکوت «لاتاری» تا علت ندیدن نوید محمدزاده/ پاسخ صدرعاملی و فروتن به حواشی جشنواره
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





