گروه تولید سریال عالیجناب در سومین ماه تولید خود روزهای پرکاری را در کاخ سعدآباد در هوای بارانی تهران پشت سر میگذارند.
به گزارش سینماسینما، طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است تا اوایل آذر کل فیلمبرداری فاز اول این مینی سریال ۱۳قسمتی به پایان برسد
در این مجموعه با داستانی اجتماعی از زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی روبرو هستیم که چالش های زیادی را پشت سر میگذارند و در این میان با اتفاقات و حوادث مختلفی روبرو میشوند
پروژه به تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی و نگارش و کارگردانی سام قریبیان جلوی دوربین رفته است.
در این لوکیشن که پیش از این تنها برای سریالها و فیلم های تاریخی در اختیار گروه های فیلمسازی قرار میگرفت و حالا به دلیل جذابیت سوژه محل فیلمبرداری عالیجناب شده بازیگرانی از جمله حسین پاکدل، امیر آقایی، بابک حمیدیان، سعید آقاخانی و … مقابل دوربین مرتضی هدایی قرار گرفته اند
طبق گفته دستیار و برنامه ریز کار بعد از اتمام فیلمبرداری در مجموعه سعدآباد پلان های اکشن سریال نمایش خانگی «عالیجناب» اواخر هفته آینده در لوکیشن های خارجی در تهران ضبط خواهند شد.
اما دست اندرکاران این سریال درعرصه نمایش خانگی از ترکیب جذاب و متفاوتی برای تیم بازیگران استفاده کرده اند که هرکدام به تنهایی ستاره های سایر فیلم های سینمایی هستند و حالا همگی درکنار هم قرار گرفتند و به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلااوتادی، حسین پاکدل،پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی،امید روحانی، وحیدرونقی، علیرضا رییسی، حسین سلیمانی،پرویز سیرتی،رضا شریف نژاد،آزاده صمدی،میثم عبدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی و حسین یاری.
«عالیجناب» برخلاف تصور یک اثر سیاسی نیست و ویژگی هایی به لحاظ گره های روایتی و قصه دارد که می تواند برای مخاطب جذابیت و هیجان دنبال کردن ایجاد کند
این سریال ۱۳ قسمتی که هم اکنون ۶ قسمت آن در حال تولید است فراز و نشیب های بین ۶شخصیت اصلی داستان را به تصویر می کشد
سرمایه گذار این مجموعه نمایش خانگی سعود ردایی است که در جشنواره امسال فیلم نسیم ساخته پرویز شهبازی را هم در بخش مسابقه خواهد داشت.
طبق نظر تهیه کننده تولید فاز دوم این مجموعه منوط به میزان موفقیت و استقبال مخاطب از سری اول است.
عوامل «عالیجناب» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری:مرتضی هدایی، مدیر تولید:میثم کائد، جانشین تولید: نیما شهریاری، مدیر صدابرداری:ایرج شهزادی، طراح صحنه:سیامک کاری نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز:عادل معصومیان، طراح لباس:مهناز غنی،تدوین:بهرام دهقانی، مدیر تدارکات: رضا حسین زاده، عکاس:حبیب مجیدی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: شیوا آبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حادثه ناشی از کورس شبانه دو اتومیبل در خیابانهای تهران برای سریال بهنام بهزادی
- سعید آقاخانی و مهدی حسینینیا مقابل دوربین بهنام بهزادی میروند
- انتشار اولین تصویر سعید آقاخانی و آناهیتا افشار در «خاتی»
- بازگشت مهران مدیری با یک سریال و شروعِ پیشتولید «پایتخت»
- یک رکورد دیگر برای «تمساح خونی»؛ ۱۱.۵میلیارد فروش در ۷ روز
- «تمساح خونی» در سینماها/ رونمایی از پوستر فیلم جواد عزتی
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشن منتقدان/ جوایز اصلی به «آتابای» رسید
- پخش «نون خ ۳» از امشب از شبکه یک سیما
- تهیهکننده سریال خبر داد: ساخت «نون خ ۴» قطعی است/ احتمال آغاز فیلمبرداری در اواسط تابستان
- تبعید سایهها/ جهان کیمیایی در «خون شد»
- «حمال طلا» در جشنواره جهانی فیلم کُردی لندن اکران میشود
- سعید آقاخانی: گاهی کار کردن با افراد حرفهای ناامیدکننده است
- «بنفشه آفریقایی» به جشنواره آتلانتا رسید
- فصل سوم «نون.خ» به ایستگاه پایانی رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





