وقتی شنیده شد که قرار است شبکه نسیم برنامهای تولید کند با محوریت اکبر عبدی، به نظر میرسید این برنامه یکی از قلههای تلویزیون را شکل خواهد داد.
به گزارش سینماسینما،به هر حال، شبکه نسیم با مطالعه و فکرشده در سایه موفقیت خندوانه و دورهمی سراغ این برنامه رفته بود و این احتمال موفقیت این برنامه را بیشتر میکرد؛ بهخصوص که مجری اکبر عبدی بود. بازیگری با نوعی شیرینی ذاتی که حتی حرف زدن عادی او را نیز برای مردم جذاب میکند، اما وقتی عبدیشو روی آنتن آمد توقعات را برآورده نکرد. برنامه در شبهای اول نه مثل عبدی بامزه بود، نه شیرینی هتاکیهای این مجری- بازیگر را با خود داشت و نه این که در زمینه طنز و کمدی کاری نو بهشمار آمد. این شکست باعث یک ناامیدی بزرگ بود که آن را در قالب کامنتهای شماری از مخاطبان شبکههای مجازی در این روزها میدیدیم. همزمان با این انتقادات این امید هم وجود داشت که برنامه در گذر زمان راه خود را پی بگیرد، اما انگار مدیران تلویزیون این امید را باور نداشتند.
الان چند روزی است که در فضای مجازی شایعاتی منتشر میشود در این مورد که سازندگان برنامه شبی با عبدی در نظر دارند امین حیایی را به جای اکبر عبدی جایگزین کنند. بگذریم از این شوخی که برنامهای که اسمش شبی با عبدی است نمیتواند مجریاش امین حیایی باشد، اما به هر حال دلیلی که برای جدایی عبدی گفته میشود مشکلات جسمی اکبر عبدی است؛ مشکلاتی که قطعا یکشبه پیش نیامده و زمانی که پیشتولید و تولید قسمتهای آغازین برنامه در جریان بود نیز عبدی این وضعیت سلامتی را داشته است. اینجاست که به نظر میآید گمانهزنیهای نشریاتی که دلیل رواج شایعه جایگزینی اکبر عبدی را عدم بازخورد پیشبینیشده برنامه شبی با عبدی عنوان میکنند، صحت داشته باشد.
حالا در شرایطی که شنیدهها حاکی از آن است که امین حیایی نیز درخصوص این موضوع بیتمایل نیست؛ باید دید فرجام برنامه عبدی چه خواهد شد.
شهروند
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- «غریزه»؛ شکوهِ سینمای ناب
- امین حیایی در «استخر» جلوی دوربین رفت
- «زیبا صدایم کن»؛ بذرِ امید
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- «زیبا صدایم کن»؛ ملودرامی احساسی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- واکنش پژمان بازغی به گلایه اکبر عبدی از حقوق بازنشستگی
- پس از ۳ سال؛ «برف آخرِ» امین حیایی به سینماها میآید
- دارا حیایی: پدرم تا کی میتواند نقش یک پسر جوان را بازی کند؟
- «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
- امین حیایی و امیر جعفری با یک کمدی به سینماها میآیند
- فیلمبرداری «کوکتل مولوتف» به پایان رسید
- «رقصنده» با حیایى و جعفرى غافلگیرى جدید گیشه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





