جوان نوشت :آناهیتا همتی که در روزهای گذشته طی پستی از اعدام چند تروریست عضو حزب کومله ابراز ناراحتی کرده بود، با واکنش منفی کاربران شبکههای مجازی و انتقادات رسانهها عذرخواهی کرد.
آناهیتا همتی که در روزهای گذشته در پستی اینستاگرامی از اعدام رامین حسینپناهی، عضو حزب کومله، ابراز ناراحتی کرده بود، پس از واکنش منفی کاربران شبکههای مجازی و انتقادات رسانهها (اینجا بخوانید)، بخاطر بارخورد بسیار منفی در میان هواداران خود، مجبور شد پست خود را حذف کند و با ارسال متنی کوتاه نوشت:«…من به خاطر شما پست قبلی مو پاک میکنم…» اما گویی حذف پست حمایت از یک تروریست نیز کاربران فضای مجازی و مخاطبان او را آرام نکرد و درنهایت این بازیگر سینما و تلویزیون مجبور شد با انتشار متنی از مردم عذرخواهی کند. همتی صبح امروز با ارسال پست زیر در صفحه اینستاگرامش با ابراز تأسف از پست جنجالی چندروز پیش، از مردم عذرخواهی کرد.
عذرخواهی آناهیتا نعمتی از پست اینستاگرامیش
او نوشته است: «هموطنان عزیزم، از اینکه با ندانم کاری، احساسات شما را جریحه دار کردم، متاسفم و ازتون معذرت میخوام. من هم مثل شما با اقدامات غیرانسانی و کارهای تروریستی مخالفم. جنایت و کشتار را هیچ عقل سلیمی نمیپذیرد و حق حیات، حق همه انسانهاست. در پایان از همه کسانیکه در مرزهای کشور عزیزمون برای امنیت همه ایران خالصانه میکوشند، سپاسگزارم.»
نفس عذرخواهی خانم همتی و حذف پست جنجالی قابل تقدیر است اما ای کاش این بازیگر سینما و تلویزیون، برای اعلام مواضع خود پیرامون اتفاقات کشور، کمی بیشتر تحقیق و تدبر کند و از صحت مطالبی که منتشر میکند مطمئن باشد تا دیگر حواشی نظیر آنچه اتفاق افتاد دامن مطالب او را نگیرد. درست است که این روزها برخی از سلبریتیها، با اظهارنظرهای بدون اطلاع و مغرضانه، سوار بر افکار برخی از کاربران فضای مجازی می شوند، اما از بازیگران و هنرمندان مشهور کشورمان انتظار این است مغلوب جوسازی برخی افراد جاهل و ناآگاه در شبکه های اجتماعی قرار نگیرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





