علیاکبر ثقفی تهیهکننده سینما از تولید «شباهت خانوادگی» در سال آینده خبرداد.
به گزارش سینماسینما ،علی اکبر ثقفی تهیهکننده سینما با اشاره به ۲ پروژه سینمایی که برای تولید در دست دارد، گفت: پروانه ساخت «شباهت خانوادگی» به کارگردانی فاطمه ثقفی به تازگی صادر شده است و در تلاش هستیم تا شرایط برای تولید این فیلم را فراهم کنیم، با توجه به برنامهریزیهای انجام شده قرار است این پروژه سینمایی اوایل سال آینده جلوی دوربین برود.
وی بیان کرد: این فیلم سینمایی که فیلمنامه آن توسط فاطمه ثقفی نوشته شده است، یک اثر اجتماعی-خیابانی است که درباره کودکان کار است. این اثر با نگاه متفاوتی ساخته میشود که میتواند در جذب مخاطب موفق باشد.
این تهیهکننده سینما تاکید کرد: «شباهت خانوادگی» قرار است در تهران و شهرستان جلوی دوربین برود.
ثقفی در پایان گفت: به زودی طی روزهای آینده نیز فیلم سینمایی «کوچه ژاپنیها» را به کارگردانی امیرحسین ثقفی جلوی دوربین میبریم، اما با توجه به شرایط موجود بیشک این پروژه برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نخواهد شد.
مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «های کپی» اکران میشود
- اعتراض تهیهکننده «کوچه ژاپنیها» به عملکرد سالندارها
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای پنج فیلمنامه
- علیاکبر ثقفی: عقبنشینی کامل بخش خصوصی در سینما/ دولت شفافسازی کند
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
- علی اکبر ثقفی: تهیهکنندگان سینما دلسرد شدهاند/ تلاش برای تولید ۲ فیلم جدید
- «کوچه ژاپنیها» به نیمه رسید
- چالشهای برگزاری جشنواره فیلم فجر/ شرایط سخت، ایدههای خلاقانه میطلبد
- علی اکبر ثقفی خبرداد/ ساخت «کوچه ژاپنیها» مهر ماه آغاز میشود
- توضیحات تهیهکننده “روسی” درباره اکران ناگهانی و تبلیغات این فیلم
- «روسی» مراحل فنی را پشت سر میگذارد
- ثقفی: “هلن” مرا ترغیب کرد/ به جوانها بها بدهیم
- بازگشت کارگردان قدیمی به سینما پس از ۱۸ سال
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





