فیلم رویا عطارزاده در کنار شش اثر دیگر در بخش فیلمهای کوتاه جشنواره ادینبورگ حضور خواهد داشت.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه “جوجه سرباز” به کارگردانی رویا عطارزاده اصل به دهمین جشنواره فیلمهای ایرانی ادینبورگ راه یافت.
این فیلم در کنار شش فیلم کوتاه دیگر در بخش فیلمهای کوتاه این جشنواره حضور خواهد داشت.
در خلاصه داستان فیلم آمده است ؛ بعد از یک زلزله، طاهای شش ساله سعی میکند تا با فراهم کردن سربازانی ویژه خود، در جست وجوی مادر گم شدهاش کمک کند.
عوامل این فیلم عبارتند از : نویسنده و کارگردان : رؤیا عطارازده اصل، مدیر فیلمبرداری: امین جلیلی، طراح صحنه و لباس: زهرا ملکی طهرانی، مدیر تولید: کیمیا فتحعلی، صدابردار: مهدی شامی، تدوین: سینا بیضاوی، آهنگساز: فرزین رستمی، بازیگران: محمدسام محمدنژاد، پارسا حسن پور، رضا موسوی.
دهمین جشنواره فیلمهای ایرانی ادینبورگ، از ۱ مارچ تا ۸ مارچ ۲۰۱۹ در شهر ادینبورگ اسکاتلند برگزار خواهد شد.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





