ابراهیم اصغری از اکران فیلم “قرارمون پارک شهر” بعد از جشنواره فیلم فجر خبر داد.
به گزارش سینماسینما، ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما مدتهاست فیلم “قرارمون پارک شهر” به کارگردانی فلورا سام را در آستانه اکران دارد.
او درباره وضعیت اکران این فیلم گفت: “قرارمون پارک شهر” به کارگردانی فلورا سام پروانه نمایش دارد، ولی از آنجا که در آستانه فرارسیدن جشنواره فیلم فجر هستیم تصمیم گرفتیم اکران فیلم را به بعد از جشنواره موکول کنیم.
وی همچنین درباره تازهترین فعالیت خود نیز اظهار کرد: یک فیلم سینمایی هم در آستانه ساخت دارم به کارگردانی حسن آخوندپور که در ژانر اجتماعی است. منتظر هستیم پروانه ساخت آن از سوی شورا صادر شود تا ظرف یکی دوماه آینده وارد پیش تولید شویم و کار ساخت آن را آغاز کنیم.
“قرارمون پارک شهر” نخستین ساخته سینمایی فلورا سام است که شقایق فراهانی، ماهچهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا و… در آن به ایفای نقش پرداختهاند.
این فیلم با نام پیشین “نیمکت” مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسندهای را روایت میکند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگیاش برداشته میشود… .
مجید اوجی و ابراهیم اصغری به طور مشترک تهیهکنندگی این فیلم را برعهده داشتهاند.
منبع:هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با کارگردانی فلورا سام؛ «شبهای تهران» از فردا روی صحنه میرود
- آغاز پخش «همآهنگ» از ۳۰ فروردین
- هیئت انتخاب برنامه تلویزیونی «همآهنگ» معرفی شدند/ پخش از شبکههای افق و نسیم
- تهیهکننده فیلم خبر داد؛ تلویزیون برای پخش «شماره ۱۰»، هفت میلیارد تومان پرداخت کرد
- تهیهکننده فیلم پس از پخش تلویزیونی مطرح کرد؛ «شماره ۱۰» را بدون سانسور اکران میکنیم/ رویه اشتباه تلویزیون برای افزایش مخاطب
- «شماره ۱۰» در راه فجر ۴۱/ انتشار سکانسی با بازی مجید صالحی
- به مناسبت روز ملی اهدای عضو، فلورا سام مهمان «دست در دست» میشود/ پخش نخستین قسمت از مستند «نامیرا»
- پروانه نمایش یک فیلم صادر شد
- مجید اوجی درگذشت
- فلورا سام: «قرارمون پارک شهر» بدون حمایت و تبلیغ اکران شد
- در نشست عوامل «بیقرار» مطرح شد: حرکت تلویزیون با دنده معکوس
- چرا «نیمکت» به جشنواره فیلم فجر راه نیافت؟
- رقابت یک فیلم ایرانی با مک کویین در اسپانیا
- کریم مسیحی «نیمکت» را قیچی میزند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





