فیلم سینمایی «افسونگر» به کارگردانی حسین تبریزی و بازی پژمان بازغی، لیلا اوتادی و شقایق فراهانی از هفته اول دیماه در سینماهای کشور اکران میشود.
به گزارش سینماسینما، «افسونگر» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیهکنندگی سید مسعود اطیابی از هفته نخست دیماه در سراسر کشور روی پرده سینماها خواهد رفت.
پژمان بازغی، لیلا اوتادی، نیلوفر شهیدی، تیرداد کیایی، نگار فروزنده و شقایق فراهانی در فیلم افسونگر نقشهای اصلی را ایفا میکنند. سیاوش تهمورث، نعیمه نظامدوست، امیر نوری، سعید داخ و داود شیرعلی نیز از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
همچنین سایر عوامل این فیلم عبارتند از: حسین تبریزی، مصطفی علمیفرد و سید مسعود اطیابی (سرمایه گذاران)، افشین علیزاده و هوشنگ غفوری (مدیران فیلمبرداری)، وحید سلطانی (مدیر صدابرداری)، روزبه کلباسی(تدوین)، شهرام خلج (طراح چهرهپردازی)، سید محمود موسوینژاد (مدیر صداگذاری)، مسعود سخاوتدوست (آهنگساز)، احمدرضا حجارزاده و الهه حاجیزاده (روابطعمومی و امور رسانه).
پخش این فیلم سینمایی بر عهده موسسه سینمایی راه عرفان (محسن مسافرچی) است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: شایان ـ پژمان بازغی ـ وکیلمدافعی که در اکثر پروندههای قضایی پیروز است، در آخرین پروندهاش سعی دارد موضوع را پیچیدهتر کرده تا منافع بیشتری به دست آورد اما با ورود رویا ـ شقایق فراهانی ـ که به عقد موقت شایان درآمده، اتفاقاتی در زندگی خصوصیاش میافتد که او را دچار دوگانگی کرده و اعتبار کار و زندگیاش در مرز فروپاشی قرار میگیرد.
گفتنی است فیلم سینمایی افسونگر با سرگروه ماندانا اکران خواهد شد.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- نسخه ویژه نابینایان «بوتیک» با صدای شقایق فراهانی منتشر میشود
- با رفع توقیف پس از ۳ سال؛ «مهمانی از کارائیب» برای اکران عمومی آماده میشود
- نکوداشت صدمین زادروز عزتالله انتظامی برگزار شد؛ عزت الله انتظامی انسانی زندگی آفرین بود/ انتظامی به هر نقشی اعتبار میبخشید
- «توچال» از ۲۷ دی اکران میشود
- در مراسم تشییع فردوس کاویانی مطرح شد: ما آخرین بازیگر طنز فاخر ایران را از دست دادیم/ فردوس کاویانی در قلب ما زنده است
- «هتل» صدرنشین تازه اکران سینماها
- در آستانه اکران در سینماها؛ پوستر «هتل» رونمایی شد
- «مادر خوانده» با آناهیتا درگاهی به شبکه نمایش خانگی میآید
- یک اتفاق عجیب؛ پخش تلویزیونی یک فیلم در حال اکران
- عرضه یک فیلم سینمایی به کارگردانی تینا پاکروان در شبکه نمایش خانگی
- نگاهی به آمار گیشه پیش از اکران «بخارست»؛ آیا رکورد «انفرادی» میشکند؟
- تهیهکننده فیلم خبر داد؛ «بخارست» فعلا اکران نمیشود/ پروژه نجات گیشه به تاخیر میافتد؟
- با اعلام جزئیات اختتامیه؛ نامزدهای جشنواره فیلم شهر اعلام شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





