برنامه «مثبت خانواده» با اجرای مسعود روشنپژوه و سیدکاظم احمدزاده جمعه ۲۸ آذر حوالی ۱۲:۰۰ به مناسبت نزدیک شدن به یلدای ۹۹ به صورت ویژهای روانه آنتن خواهد شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه با توجه به شعار «جمع نشویم تا کم نشویم» و لزوم ارتباط مجازی در شب باستانی یلدا، در قالب یک جُنگ مفرح تقدیم بینندگان میشود. این برنامه میزبان مهمانان مختلفی خواهد بود، از جمله سه خواهر پرستار که در بخش کروناییهای یک بیمارستان مشغول به کارند.
همچنین با توجه به روز ملی حمل و نقل یک زوج راننده تریلی که به ترانزیت مشغولند مهمان برنامه میشوند. در برنامه این هفته سید مهدی عبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان نیز از برنامه های شب یلدا برای خانوادههای کمتر برخوردار، زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست و ایتام این استان سخن خواهد گفت.
«مثبت خانواده» جمعههای هر هفته با هدف ایجاد اوقاتی خوش برای خانوادههای ایرانی با اجرای مسعود روشنپژوه و سیدکاظم احمدزاده روانه آنتن می شود. بخشهای مختلف این برنامه با توجه به دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن، برنامهریزی شده تا برآیندی شاد و مفرح برای خانواده ها به ارمغان داشته باشد.
این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیهکنندگی علیاکبر کریمی و سردبیری آزاده بهرامی و شیما ابن قاسم که و جمعهها ساعت ۱۲ از شبکه دو سیما روانه آنتن میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی برنامههای شبکه دو به مناسبت عید فطر
- تدارک ویژه شبکه دو به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس
- رویکرد ویژه «بسته پیشنهادی» در ایام جشنواره فیلم فجر/ سینمای امیدبخش، محور برنامه
- نامزد جایزه بهترین معلم جهان در برنامه «زنده باد زندگی»: درخواست کنترل تورم در کشور را دارم
- معرفی برنامههای جدید شبکه دو در فصل پائیز
- حمیدرضا پگاه مجری مسابقه «اتاق صفر و یک» میشود
- الهه رضایی مهمان «دست در دست» میشود
- «فرمول جاذبه»؛ نگاهی به شخصیتهای بزرگی که در تخت فولاد اصفهان آرمیدهاند
- ویژه برنامههای شبکه دو سیما در اربعین حسینی
- قدیمیترین تصاویر عزاداریها و مجالس آذری زبانها در مستند «صادق الوعد»
- روایت رویدادهای محرمی در صد سال گذشته با مستند «یک قرن با حسین (ع)»
- دانستنیهای حقوق شهروندی در برنامه جدید شبکه دو
- علی صالحی مهمان «دست در دست» میشود
- شناخت ویروسهای ذهنی در برنامه «کام شیرین»
- برنامه ویژه «دست در دست» برای انتخابات ریاست جمهوری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





