همزمان با تحویل فیلم «موریانه» به دفتر جشنواره فیلم فجر ، این فیلم به شورای پروانه نمایش نیز ارائه شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی موریانه به کارگردانی مسعود حاتمی و تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی تحویل شورای پروانه نمایش شد تا بعد از دریافت پروانه ، نسبت به زمان اکران فیلم برنامه ریزی شود.
اولین اکران موریانه در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است.همچنین آرش انتظامی آهنگسازی فیلم را برعهده داشته . تولید فیلم سینمایی «موریانه» به دلیل فرم خاص و ویژهی آن بسیار متفاوت از دیگر فیلمهای سینمایی است.
«موریانه» در ایران و ارمنستان ، در دو فصل زمستان و تابستان طی ۵ روز فیلمبرداری شده است.
مریم مقدم و بهتاش صناعیها بازیگران اصلی «موریانه» هستند و سیاوش چراغیپور، نهال دشتی، پاشا جمالی، خورشید چراغیپور و سوده ازقندی، آنا آوانس و کوئن فان نیکرک گروه بازیگران این فیلم را تشکیل میدهند.
سایر عوامل فیلم عبارتند از : مشاور کارگردان: مجید برزگر، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، تدوین: مسعود حاتمی و حمید نجفیراد، صداگذار: حسین قورچیان، صدابردار: علی علوی، آهنگساز : آرش انتظامی ، گروه کارگردانی: سمانه کاوندی، احمد مکاری، نیما میرزایی، رها امیرفضلی، علی شهیدی گروه فیلمبرداری: سعید گودرزی، مرتضی فرهادی، تدارکات: سیروس میرزایی، عکاس: شاهین دانشفر، مدیر تولید ایران: علی شهیدی. مدیر تولید ارمنستان: لرنیک آرتزیان، گروه کارگردانی ارمنستان: میلاد حاتمی، سارا صبوری ، مشاور رسانه ای : نگین موسوی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فراخوان جشنواره فیلم فجر ۴۴ منتشر شد
- با صدور احکامی از سوی رائد فریدزاده؛ دبیران جشنوارههای ملی و جهانی فیلم فجر معرفی شدند
- مهدی مسعودشاهی درگذشت
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- جشنواره علیه جشنواره
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی جنوب کشور؛ اختتامیه تجلی اراده ملی فیلم فجر ۴۳ در پردیس ملت برگزار میشود
- پاسخهای آشتیانیپور به شبهات رأیگیری مردمی جشنواره فیلم فجر
- درباره متن و حاشیه داوری جشنواره فیلم فجر؛ کمال تبریزی: حس کردم جلسات داوری شنود میشود/ فشار از بیرون مانع پخش «قاتل و وحشی»
- یک یادداشت در هفت پرده
- فرهیختگان ادعا کرد: شعبدهبازی در آرای مردمی؟/ ابهام در انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر
- پیام حسن پورشیرازی به مصطفی زمانی؛ از تو آیین و رسم جوانمردی آموختم
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
- برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛ سعید خانی: «قاتل و وحشی» را اکران کنید/ مصطفی زمانی سیمرغش را با حسن پورشیرازی تقسیم کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





