سیامک انصاری در تازهترین گفتگوی مفصل خود به نکات جدیدی از حضورش در سینما و تلویزیون اشاره کرده است.
به گزارش سینماسینما، سیامک انصاری در گفتگو با فریدونی جیرانی در برنامه سی وپنج با اشاره به نحوه ورود خود به سینما گفت:یکی از دلایلی که فکر کردم می توانم بازیگر بشوم این بود که احساس نزدیکی خیلی زیادی به جری لوییس میکردم و فیلم های جری لوییس را به طور کامل در ویدیو دیدم و شیفته این آدم شده بودم.
انصاری در این گفتگو که از طریق فیلم نت (سامانه ویدئوی درخواستی ) متشر شده ادامه داد : یک شب بابک برزویه گفت بیا استودیو پاپ و فیلمبرداری سکانس شروع فیلم سینمایی «سفر به چذابه بود» و من قرار بود کنار دو نفر بایستم و بخوانم و رسول ملاقلی پور آنجا گفت فردا بیا دفتر کارت دارم. رفتم دفترشان و ایشان یپشنهاد یک نقش منفی در مجموعه «سفر به چذابه» را دادند که از این پیشنهاد بال درآوردم.
وی ادامه داد : بهترین خنده های زندگی ام را با رسول ملاقلی پور داشتم و مطمنم اگر ملاقلی پور یک فیلم کمدی میساخت جز موفق ترین فیلم های کمدی ایران می شد.
انصاری درباره دلایل موفقیت مجموعه های پاورچین و شب های برره گفت: یکی از دلایل موفقیت «پاورچین» این بود که برای اولین بار به طور بی پرده راجع به خیلی مسایل صحبت می شد.در «پاورچین» و کارهای بعدش ایده اولیه از پیمان قاسم خانی می آمد و این ایده کاملا توسط مهران مدیری پخته می شد.
وی ادامه داد :ما در «شب های برره» تجربه ممیزی هنگام فیلمبرداری داشتیم! زیرا کار ما دیر آماده می شد دوستان بازبین میآمدند لوکیشن همانجا که مونتاژ می شد می دیدند و اصلاح می شد ما از پاورچین به بعد روزی ۳۵-۴۰ دقیقه سریال کار کردیم. همکاران ما یک قسمت سریال را در یک هفته تا ده روز ضبط می کنند و ما هشت صبح می آمدیم و پنج بعد از ظهر چهل دقیقه برنامه آماده می کردیم.
بازیگر سریال قهوه تلخ به مشکلات عرضه این سریال در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و افزود : «قهوه تلخ» در تیراژی فروشش را شروع کرد که همین الآن هم رویایی است و هنوز هیچ سریالی به آن نرسیده است .اشتباه ما این بود که فکر می کردیم بعد از تولید سریال کار تمام است، در حالی که در شبکه نمایش خانگی تولید بیست درصد کار است و هشتاد درصد کار از ورود سی دی به کارخانه شروع می شود.
وی ادامه داد: اتفاقات زیادی برای «قهوه تلخ» افتاد. کار خیلی طول کشید، دستمزدها پرداخت نمی شد، بچه ها به همین دلایل قهر می کردند. به نظرم تهیه کننده ها اگر گروه را از حاشیه ها حفظ می کردند نتیجه این نمی شد.
بازیگر فیلم بی پولی به همکاری خود با حمید نعمت الله اشاره کرد و افزود: اولین چیزی که برای من مهم است این است که بتوانم با کارگردان حرف بزنم و ارتباط برقرار کنم و شما موقع همکاری با حمید نعمت الله کلی گپ و گفت جذاب دارید.در «بی پولی» نقش من نقش امیر جعفری بود و نقش امیر جعفری نقش من. در روخوانی رفتیم جلو و چند تا دیالوگ که بازی کردیم همه به هم نگاه کردیم و احساس کردم من این نیستم و همینطور نقش ها را بازی کردیم تا به این نقش ها رسیدیم.
وی با اشاره به فیلم دراکولا که هم اکنون در حال اکران است، گفت: «دراکولا» اعتقاد رضا عطاران و نقد مواد مخدر است .حتما نباید همه فیلم های عطاران کمدی باشد و پایان شاد داشته باشد.تیپ بازی های من به کارهای رضا عطاران نمی خورد رضا عطاران در فضای دیگری سریال می سازد و می خواهد صحنه را تا حد امکان به واقعیت نزدیک کند و در مقابل مهران مدیری می خواهد صحنه اش از واقعیت دور شود.
انصاری درباره دورهمی و آخرین وضعیت آن گفت: «دورهمی» ۱۵۶ قسمت است که تا حالا ۶۰ قسمتش پخش شده. بعد ازماه محرم احتمالا تغییراتی در بخش نمایشی آن خواهیم داشت. خیلی «دورهمی» را دوست دارم و فضای زنده اش در مقابل تماشاگر تجربه کاملا متفاوتی برای ماست.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- سیامک انصاری مجری «بازمانده» شد
- سیامک انصاری و فرهاد اصلانی روی «خط استوا»
- در سکوت اهل تاریخ/ نگاهی به سریال «شبکه مخفی زنان»
- داستان شروع کار هنری عطاران از زبان خودش + تصاویری از چهار دهه پیش
- آغاز اکران «خون شد» کیمیایی در سینماها
- زمان آغاز پخش سریال «صفر بیستویک» اعلام شد/ پایان تصویربرداری
- پایان تصویربرداری «صفر بیستویک»
- تصویربرداری «صفر بیستویک» به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان به نیمه رسید + عکس
- و اینک زوج رضویان و انصاری
- همه چیز درباره سریال «صفر بیستویک»/ قصه دو باجناق
- ادامه تصویربرداری سریال «صفر بیستویک» با رعایت پروتکلهای بهداشتی
- آغاز تصویربرداری سریال رضویان و انصاری/ معرفی عوامل تولید «صفر بیستویک»
- تغییر نام سریال «نیوجرسی»/ «صفر بیستویک» در مرحله پیشتولید
- شایانفر به ساخت سریال «نیوجرسی» اعتراض کرد/ فیلمنامه را در خانه سینما ثبت کردهایم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نکوداشت مقام فرهنگی و هنری علی اکبر صادقی؛ هنرمندی که هنر و اندیشه اش رنگ کهنگی نمی گیرد
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
- انتخاب هیات رییسه جدید انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما
- رقابت ۲۸۵ فیلم در ۳ بخش انیمیشن، مستند و بینالمللی اسکار نود و هفتم
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد