نخستین آکادمی آنلاین استعدادیابی برای کودکان ۴ تا ۱۸ سالگی، با هدف سنجش هوشمندانه و آموزشهایی هدفمند و متناسب با استعداد کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.
به گزارش سینماسینما، این آکادمی با استفاده از معتبرترین فرآیند استعدادسنجی و بروزترین استانداردهای سنجش دنیا، اقدام به سنجش هوش و استعداد، رفتار و علایق کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال کرده و با ارائه آموزشهای ویدیویی با بیش از صد عنوان شغلی، فرد را با مشاغل، تخصصهای مختلف و مهارتهای نرم آشنا میکند.
برنامه «آموزشهای مهارتهای نرم گارنت» با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از فعالیتهای دانش بنیان در جهت بهبود توسعه فردی و کسب مهارتهای لازم در نظر گرفته شده است تا فرد به شناخت کافی از خود برسد و برای تبدیلشدن به انسانی بهتر و مفیدتر در جامعه تلاش کند.
توسعه فردی، مهارتهای گروهی، مهارتهای ورزشی، مهارتهای کارآفرینی، مهارتهای یادگیری، آینده پژوهی، آموزشهای معنوی، مهارتهای دهگانه زندگی و سوادهای چندگانه (شامل سواد ارتباطی، مالی، تحلیلی، انرژی، بوم شناختی، تربیتی، رایانهای، رسانهای، سلامتی و علمی) از جمله آموزشهای درنظر گرفته شده در این سامانه است.
هدف اصلی آکادمی آنلاین گارنت انتخاب آگاهانه و متخصص شدن هر کودک و نوجوان ایرانی است.
کشف، آموزش و هدایت در زمان درست تأثیر مستقیم بر موفقیت در سنین بزرگسالی دارد از اینرو برنامهریزی برای نسل آینده از امروز امری ضروری است و سنجش استعداد و آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان، در پیدا کردن مسیر درست زندگی و پرورش توانمندیهای ذاتی آنها کمک میکند.
مخاطبان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۱۵۹۰۶۴-۰۲۱ تماس بگیرند و برای ثبتنام به نشانی www.garnettalent.ir مراجعه کنند.
برچسبها: آکادمی گارنت, برنامه های استعدادیابی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اختتامیه نخستین جایزه داستان کوتاه گارنت؛ هوشنگ مرادی کرمانی: آرزو داشتم چخوف شوم
- معرفی داوران جایزه بینالمللی داستان کوتاه گارنت/فراخوان تمدید شد
- برگزاری کارگاه نویسندگی سروش صحت
- نگاهی به موج گسترده برنامههای استعدادیابی در تلویزیون/ افراط مدیران و دلزدگی مخاطبان
- نخستین تصویر از پشت صحنه «عصر جدید» علیخانی
- تلویزیون یا بنگاه استعدادیابی/ وقتی رسانه به تب شهرت دامن میزند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





