ایرادی که بسیاری از مجریان تلویزیون نیز گرفتهاند، انتخاب مجید افشاری است، کسی که سابقه اجرا ندارد و در فضای مجازی مشهور شده!
مجید افشاری یکی از خوش اخلاقترین و بااستعدادترین افرادی است که با اقبال رسانه نیز روبهرو شده و در «خندوانه» درخشیده بود. من به عنوان برنامه ساز موفقیت وی را دیده بودم و فکر میکردم میشود از آن استعداد در میزانسن اجرا نیز استفاده کرد. به خصوص اینکه وی رویکرد و لحن با نشاطی دارد و ما به دنبال آدمی بودیم که این ظرفیت را در کنار پذیرش مخاطب داشته باشد.
ولی حاشیههایی هم داشته مثل اجرای استندآپ درباره پرستاران!
قاطعانه میگویم که مجید افشاری در آن استندآپ اشتباه کرد. این موضوع را در جلسهای که با او داشتم هم گفتم. او هم قبول دارد که اشتباه کرده، البته آن اجرا در یک محیط بسته بوده که فکر میکنم فضای دانشگاهی است و انتشار ویدئوی آن ناشی از اختلافات میان عوامل برنامه سر چگونگی اجرا بوده است.
برسیم به مهمانهای برنامه، ایرج ملکی و برادرزادهاش، چرا آنها را دعوت کردید که بعد عذرخواهی کنید؟
بعد از برنامه ایرج ملکی با دعوت از فواد صفاریان و کوروش سلیمانی به این موضوع پرداختیم. دعوت از ایرج ملکی و میزانسن قرار گرفتن مجید افشاری جلوی مهمانها غلط بود، البته قبل از ما ایرج ملکی در برنامه علی ضیاء هم حضور پیدا کرده بود که در روز ملی سینما پخش شد و کسی نگفت چرا ایرج ملکی را دعوت کردهاند! اگر صرف دعوت کردن را بگیریم، باید آن برنامه هم ایراد گرفت.

اگر قبول دارید که دعوت از ایرج ملکی غلط بوده چرا اصلاً دعوتش کردید؟
من مخالف بودم، اما از پس گروه ایدهپردازی برنامه برنیامدم. به نظرم برنامه تلویزیونی باید با مجلات زرد که برای فروش بیشتر سراغ چهرهها میروند تا با عکس روی جلد آنها امکان فروش دکهای داشته باشند، تفاوت داشته باشد.
تیم ایدهپرداز برنامه چرا اصرار داشت که ایرج ملکی به ایرانیوم بیاید؟
آنها معتقد بودند ایرج ملکی در فضای مجازی شهرت دارد و میتوان از این جهت به موضوع فضای مجازی پرداخت و حتی خود ایرج ملکی باعث میشود که برنامه دیده شود. من هم گفتم برای ایجاد تعادل محمد امین کریم پور هم به برنامه دعوت شود و این چالش با وی شود که نباید صرفاً با کارهایی مثل تولید کلیپ و رقصیدن و چادر سر پسر کردن دنبال جمع کردن فالور بود. با این کار حداقل کسانی که کلیپهای وی را میبینند به این فکر میکنند که نمیتوان از این آدمها الگو بگیرند.
فکر نکنم به نتیجه دلخواه رسیده باشید!
میگویند از قضا سرکنگبین صفرا فزود، داستان ما شده و قضیه برعکس شد، البته این را هم بگویم من سر تدوین حدود نیم ساعت از مصاحبه ایرج ملکی را دور ریختم وگرنه هر کدام از دقایق آن میتوانست ماهها سوژه مردم در فضای مجازی باشد. ما با یک روز فاصله از فیلمبرداری، پخش داریم و وقت چندانی برای بازبینی برنامه نداریم و اگر دوباره آن برنامه ادیت میشد قطعاً چند آیتم را حذف میکردم و در سوئیچ روی مجید افشاری تجدید نظر میکردم که صورتش القای مسخره کردن ندهد.
منبع: روزنامه جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سکوتی که باید بشکند/ در اهمیت شنیدن صدای قربانیان تعرض
- ویدئویی از مصاحبه با حبیب اسماعیلی برگرفته از تاریخ شفاهی موزه سینما
- واکنش سیدضیاء هاشمی به اظهارات فرحبخش درباره حقالعمل کار شدن تهیهکنندگان/ متهم کردن تهیهکنندگان خلاف اصول حرفهای است
- گفتوگوی سینماسینما با ساداتیان: وضعیت سالنها اسفناک است/ چرا مجوز سریالها بلا تکلیف است؟
- عزتالله جامعی ندوشن درگذشت
- محمود فلاح، تهیهکننده «مختارنامه» درگذشت
- بازگشت شهاب حسینی به تلویزیون/ «همرفیق»، پروژه جدید حسینی
- مجید افشاری از تجربه خبرنگاری تا اجرایش در «شما و آی فیلم» میگوید
- واقعیت اسنپبایک شدن تهیهکننده سرشناس!
- فیلم/ خانواده «کلاه قرمزی»، دوستان ایرج طهماسب و خاطراتی ماندگار به مناسبت تولد ۶۰ سالگی آقای مجری
- پیشنهاد ایجاد شبکه زنانه در صدا و سیما
- معاون سیما برنامههای نوروز ۹۸ را تشریح کرد/ سه سریال، «خندوانه» و «دورهمی» روی آنتن میروند
- تاک شوی مهران غفوریان با مدل جیمی فالن/ «زیر آسمان شهر۴» چه شد؟
- عکاسی سینما نیروی جوان می خواهد/ آغاز فعالیت تهیه کنندگی
- مجری برنامه جنجالی بابت رفتارش از ایرج ملکی عذرخواهی کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





