اکران مردمی فیلم سینمایی مادری با حضور عوامل آن شامگاه دوشنبه (۷ اسفند) در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی مادری با حضور رقیه توکلی (کارگردان)، سیاوش حقیقی (تهیهکننده)، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، حمیدرضا حاجی محمدزاده و آنا زارع (بازیگران) شامگاه دوشنبه (۷ اسفند ماه) در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.
رقیه توکلی در این مراسم گفت: من فیلم مادری را در جشنوارههای خارجی و داخلی دیدم اما تماشای فیلم در کنار مردم کشورم حس بسیار خوب و متفاوتی دارد.
هانیه توسلی نیز گفت: اولین بار بود که به بهانه ساخت این فیلم به شهر یزد رفتم. این شهر را بسیار دوست داشتم و حس خوبی به من داد.
وی ادامه داد: مادری یک فیلمنامه کاملاً زنانه دارد و تجربهها و ایدههای کارگردان و نویسنده در آن گنجانده شده است.
در ادامه سیاوش حقیقی گفت: اکران فیلم بدون هیچ تبلیغاتی آغاز شد زیرا ناگهان به ما اعلام شد فیلم باید اکران شود. امیدوارم اگر فیلم را دوست داشتید آن را به دیگران هم توصیه کنید.

وی ادامه داد: فیلم مادری توسط بخش خصوصی و با بودجه مستقل ساخته شده است.
نازنین بیاتی، حمیدرضا حاجی محمدزاده و آنا زارع نیز از تماشاگران برای تماشای این فیلم تشکر کردند.
در اکران مردمی فیلم؛ علی روئینتن و مقصود جباری نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- «زمستان بود» و سه جایزه از دو جشنواره/ نازنین بیاتی بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم هند شد
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- در آستانه آغاز اکران؛ پوستر «بیسروصدا» رونمایی شد/ روایتی بیپرده از یک داستان بیسروصدا
- «بیصدا حلزون»؛ تلخی میان تصمیم و تسلیم
- راهیابی «بی سر و صدا» به جشنواره ویتنامی
- فهرست بازیگران «لاکپشت» کامل شد/ ارائه نسخه نهایی به دبیرخانه جشنواره
- با رای دادگاه انقلاب اسلامی تهران انجام شد؛ محکومیت هانیه توسلی به شش ماه حبس
- اعلام جرم دادستان تهران علیه هفت سینماگر و یک فعال رسانهای
- ایدهای بکر که در سطح ماند/ نگاهی به فیلم «عروسی مردم»
- نقطه مغفول «طلاخون»؛ روانشناسی شخصیت قاتل زنجیرهای
- چوب دستِ هریپاتر یا عصای موسی/ نگاهی به فیلم «شادروان»
- فیلمبرداری «چرا گریه نمیکنی؟» به پایان رسید
- اولین حضور بینالمللی «ملخ» در یک جشنواره آمریکایی
- هشدار جدی هنرمند درباره چالشهای بزرگ پیش روی جامعه/ نگاهی به فیلم «شادروان»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





