بازیگر هالیوودی معتقد است فیلم مستند «روزی که ال چاپو را ملاقات کردم» وی را به خطر میاندازد و به همین دلیل وکیل وی به شبکه نتفلیکس برای پخش این سریال هشدار داده است.
به گزارش سینماسینما به نقل از گاردین، وکیل شان پن به شبکه نتفلیکس هشدار داده که مستندی که درباره سلطان مواد مخدر مکزیکی ملقب به ال چاپو ساخته شده میتواند موکل وی را به خطر بیندازد.
در نامهای وکیل شان پن اعلام کرده اگر پخش این مستند موجب آسیبی به شان پن شود، مسبب آن شبکه نتفلیکس خواهد بود.
این مستند بر ماجرایی که اکتبر ۲۰۱۵ بین پن و کیت دل کاستیلو بازیگر مکزیکی و ال چاپو سلطان مواد مخدر اتفاق افتاد، متمرکز است.
ال چاپو یا خواکین گوزمان لویرا از تحت تعقیبترین افراد جهان است.
دل کاستلینو وظیفه داشت تا دیدار بین شان پن و ال چاپو را ترتیب بدهد، اما اکنون شان پن ناراحت است زیرا معتقد است این مستند این طور القا میکند که او به پلیس آمریکا کمک کرد تا این قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شود.
شان پن نقشی در ساخت مستند نتفلیکس ندارد و این مستند بیشتر بر مبنای گفتههای دل کاستیلو ساخته شده است.
نتفلیکس میگوید شان پن در جریان ساخته شدن این مستند بوده و در عین حال آنقدر اخبار این ماجرا منتشر شده و خود پن نیز درباره آن با مجله رولینگ استون صحبت کرده که این فیلم نمیتواند تاثیری در تفسیر جدیدی از ماجرا ایجاد کند. آنها افزودهاند دلیلی که اقدام به ساخت و پخش این مستند میکنند این است که سرانجام این فرصت را به کیت هم میدهد تا او نیز راوی این ماجرا باشد.
با پیشنمایش این سریال با عنوان «روزی که ال چاپو را ملاقات کردم: داستان کیت دل کاستیلو» شان پن اعلام کرد از این سریال خوشش نیامده است.
هم زمان سخنگوی وی با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: «آقای پن تازه این سریال را دیده و امیدوار است بتوان فرصتی ایجاد کرد تا تغییراتی در آن ایجاد شود زیرا اطلاعات غلط و فرضیههای کاملا نادرستی در این سریال ارایه شده است.»
به گزارش د رپ، این مستند اکنون در نتفلیکس به صورت آنلاین در دسترس است.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- با حضور اما کورین و اولیویا کولمن؛ یوروس لین «غرور و تعصب» را میسازد
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- غولی که دنیای سرگرمی را میبلعد/ آیا درآمد نتفلیکس در سال جدید بیشتر از ۴۰ میلیارد دلار میشود؟
- «۲۱ گرم»؛ وزنِ روح
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- غوغای فصل جدید یک سریال؛ «بازی مرکب» روی دست «چهارشنبه»
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ شان پن: آکادمی اسکار با بزدلی عجیبش، تخیل و تنوع فرهنگی را محدود کرده است
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد





