ایسنا نوشت: پس از اینکه حسین علیزاده و محسن چاوشی تقدیم یکی از روزهای چهلمین جشنواره بینالمللی فجر را برای خود نپذیرفتند، اکنون سیمین غانم هم در راستای تقدیم روز آخر جشنواره موسیقی فجر به او به این موضوع واکنش نشان داده است.
به گزارش سینماسینما، پیام سیمین غانم به این شرح است:
به نام هستی بخش، سیمین غانم هستم. سالهاست در سرزمین مادری زیستم و علیرغم محدودیت اجرا که صرفا برای بانوان بوده، ماندم و برای شادی دلها چندین سال کنسرت مخصوص بانوان را اجرا کردم و جایزهام را در تمام سالهای فعالیتم از مردم خوب سرزمینم دریافت کردم اما در چند سال گذشته این فرصت نیز از من گرفته شد و نیازی به قدرشناسی از طرف مسئولان جشنواره موسیقی فجر را ندارم. با آرزوی رفع محدودیتها برای بانوان هنرمند کشورم.
برچسبها: جشنواره موسیقی فجر, سیمین غانم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آرش امینی، دبیر چهل و یکمین جشنواره بینالمللی موسیقی فجر شد
- راضی نیستم؛ واکنش محسن چاوشی به تقدیمِ اجراهای جشنواره موسیقی فجر
- نقدی بر پوشش یکجانبه خبرنگاران از جشنواره موسیقی فجر
- ادای احترام به بزرگانی چون شما وظیفه ماست
- نقدی بر پوشش یکجانبه خبرنگاران از جشنواره موسیقی فجر
- از مراسم بزرگداشت، بینیازم/ انتقاد حسین علیزاده از جشنوارهی موسیقی فجر
- دبیر جشنواره موسیقی فجر: خیالتان راحت؛ موسیقی رَپ خطر ندارد!
- رضا مهدوی دبیر چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شد
- بزرگداشت سه هنرمند پیشکسوت در جشنواره موسیقی فجر
- ادعای تازه وزیر ارشاد؛ جشنوارههای فجر را با قدرت برگزار میکنیم
- آخرین وضعیت سه جشنواره فجر با حضور وزیر ارشاد بررسی شد
- نظر وزیر ارشاد درباره حواشی جشنواره فیلم فجر؛ خطای فردی را به جامعه هنری تسری ندهید
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





