محمود پاکنیت درباره مسؤولیت اجتماعی بازیگران در جامعه معتقد است افرادی که در کنار مردم قرار میگیرند چه بازیگر و چه کسانی که مسؤولیتی در جامعه دارند، همیشه مورد اعتماد مردم هستند و این اعتماد باید به نفع مردم نظر بدهد و حرکت کند نه به نفع شخصی.
به گزارش سینماسینما، محمود پاک نیت با بیان اینکه بازیگران و مسئولان باید به نفع مردم نظر دهند، اظهار کرد: سوءاستفاده نباید در هیچ حوزهای اتفاق بیافتد چون سلب اعتماد میشود. زمانی که فردی در کنار بقیه قرار میگیرد یعنی آنها را دوست دارد و مردم نیز به او اعتماد پیدا میکنند. منش افرادی که در کنار مردم هستند باید سالم و درست باشد و در خدمت مردم کار کند.
او با اشاره به اظهار نظر برخی بازیگران درباره هر اتفاقی که در جامعه رخ میدهد، گفت: اگر هنرمند و ورزشکار حرفی میزند باید به آن عمل کند چون مردم روی او حساب باز کردهاند و اگر خلاف حرفش عمل کند، ممکن است به مرور زمان حسابهایی که روی او باز کردهاند محو و پاک شود و حتی دید بدی نسبت به قشر هنرمند پیدا کنند؛ البته ما نباید چند نفر از این قشر را با عده زیادی مقایسه کنیم و همه را با یک چوب برانیم.
بازیگر سریالهای «پدرسالار» و «شب دهم» ادامه داد: کلمه «هنرمند» مشخصهای دارد که هر کسی آن را نخواهد داشت. همه ممکن است که کار هنری انجام دهند ولی هنرمند نیستند. در واقع هنرمند بودن به معنویت و اخلاق فرد هم بازمیگردد و نه فقط هنر او؛ وگرنه فردی که معنویت و اخلاق ندارد تنها یک هنرپیشه است که هنر را پیشه خود قرار داده است.
پاک نیت در پایان گفت: من درباره اقتصاد یا درباره فقه و مذهب نمیتوانم نظری دهم چون کار من نیست. من بازیگر هستم و میتوانم درباره تخصص خودم صحبت کنم. مگر این که حرفی را که درباره حوزه دیگری میگویم با اطمینان و دانش باشد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دو سال پس از رونمایی در جشنواره فجر؛ «شین» از چهارشنبه روی پرده میرود
- تصاویری از نقشآفرینیهای محمود پاک نیت به مناسبت تولدش
- محمود پاک نیت از سریال «جشن سربرون» میگوید/ جذابیتهای بازی در نقش یک شخصیت منفی
- محمود پاک نیت از دشواریهای بازیگری در دوران کرونا میگوید/ لزوم رعایت کامل فاصله اجتماعی
- بیماری مانع حضور رضا رویگری در «دلباخته» شد
- دغدغههای هنرمندی که نیم قرن در عالم بازیگری فعال است
- یوسف صیادی به برنامه «جشن رمضان» پیوست
- ابراز تعجب مهدی پاکدل از «خشونت بیش از حد جوانان»
- سرقت از بازیگران در مراسم تشییع پیکر جمشید مشایخی
- روایت مهدی صباغزاده از جمشید مشایخی/ او بسیار حرفهای و آرام بود
- دیدار نوروزی وزیر ارشاد با داریوش اسدزاده/ بازیگر پیشکسوت درباره خیابان لالهزار کتاب مینویسد
- چرا محمدعلی کشاورز مدتهاست که بازی نمیکند؟
- مرگ بازیگر سرشناس در غربت
- بازگشت رابعه اسکویی به صحنه نمایش
- بازیگر «غلامرضا تختی» چگونه از مشاور املاکی به سینما رسید؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





