
پس از انتشار خبر حضور بهروز وثوقی در فیلم آشغالهای دوست داشتنی اصل ساخته محسن امیریوسفی ، علی رویین تن کارگردان سینمای ایران یادداشتی خطاب به بهروز وثوقی منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما ، متن این یادداشت به شرح زیر است :
آقای بهروز وثوقی.
سلام و سلامتی ت باد که می دانم سلامت تر و قبراق تر خواهی شد اگر به سینمای ایران و مردم ایران بپیوندی.
شما کاری کرده اید که چهل سال هم نتوانست هنر ت را نزد مردم فراموش کند. و منبع آن قدر غنی ست که هر سال چند برابر هم می شود. با این که سینما و تأتر و تلویزیون ایران پس از انقلاب به چنان فخری در بازیگری دست یافته که همه انگشت به دهان مانده باشند.
اما این دلیل نمی شود تا نیایی. مسعود کیمیایی در هر شرایطی چنان زیبا از تو یاد می کند که دل هر کارگردانی را بلرزاند.
چقدر دل مردم ایران برای دیدن شما کنار کیمیایی با موسیقی اسفندیار منفرد زاده تنگ شده است. دریغ نکن، بلند شو و بیا تا بدانیم آیا کسی هست بتواند استقبال از تو را تاب نیاورد.
و دم محسن امیر یوسفی غیر متعارف هم گرم که سراغ تو آمده است.
منتظریم.
بیا یوسف گم گشته بازیگری سینمای ایران.
علی رویین تن
سرمای ۱۳۹۸
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پروانه ساخت سینمایی برای ۲ اثر صادر شد
- نگاهی به فیلم «کندو»/ جهانی بدون ترحم
- دو تصویر از تاریخ دوبله ایران
- یادداشت علی رویین تن به مناسبت تولد فرامرز قریبیان
- انصراف علی رویین تن از داوری جشنواره فیلمهای ورزشی میلان به دلیل بیماری
- اکران مردمی فیلم بانک زده ها/گزارش تصویری
- عامل قاچاق فیلم بانک زده ها دستگیر شد
- به وصیت علی انصاریان عمل خواهیم کرد و افتتاحیه بانک زده ها را با تیم پرسپولیس خواهیم گرفت
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
- گریه خسرو شکیبایی برای امام حسین (ع) در پشت صحنه «دلشکسته»
- علی انصاریان با بانک زده ها به سینما می آید
- صدور پروانه ساخت برای سه اثر سینمایی و یک اثر غیرسینمایی
- چرا کیارستمی جایزهی کوروساوا را به بهروز وثوقی اهدا کرد؟/ مرور یک خاطره از دو سینماگر
- تجلیل منتقد معروف بریتانیایی از فیلم «قیصر»/ فیلمی که اسکورسیزی و تارانتینو دوستش خواهند داشت
- «بانکزدهها» با موسیقی گروه مشهور کرهای «بیتیاس» آماده نمایش شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت





