وحید شمسایی ستاره فوتسال ایران و آسیا با بازی در سریال «پیکسل» وارد عرصه بازیگری شد تا در این سریال همبازی محمد حسین لطیفی، لیلا اوتادی، کامبیز دیرباز و… شود.
به گزارش سینماسینما، «پیکسل» عنوان نخستین سریال تعاملی ایران است که این روزها با حضور جمعی از ستاره های سینما و تلویزیون مراحل تصویر برداری اش را در تهران پشت سر می گذارد. در این سریال که تولید فاز اولش به کارگردانی محمود معظمی روبه پایان است، وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و ستاره فوتسال آسیا هم به عنوان بازیگر حضور دارد. نقش شمسایی در این سریال کلیدی است و بخشی از گره های قصه توسط کاراکتری که او نقش آن را بر عهده دارد ایجاد می شود.
«پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می شود و قصه آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپراستار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟ کامبیز دیرباز و پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی ،سحر قریشی، نرگس محمدی، برزو ارجمند، جواد یحیوی همراه با امید حاجیلی بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین رفته اند که البته به زودی تعدادی دیگر از بازیگران مطرح سینما و تلویزون نیز به این جمع اضافه خواهد شد.
«پیکسل» نخستین سریال تعاملی است که بیننده ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مردم در قصه طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.
فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: محمود معظمی، مشاور کارگردان: محمد حسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی در «گناه فرشته»
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلمنامه
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
- وحید شمسایی به شبکه دو می رود
- آقازادهها و حافظه جمعی/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- یکی به نعل، یکی به میخ/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- هیاهوی بسیار برای هیچ/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- برآیند جامعهای غارتشده/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- ادامه ضبط بخش های پایانی «آقازاده» در تهران + عکس
- نیکی کریمی، امین حیایی و امیر آقایی در “آقازاده” + عکس
- امین حیایی به «آقازاده» پیوست
- «آقازاده» برای پخش در شبکه نمایش خانگی، ساخته میشود
- دستمزد نجومی بازیگر مطرح سینما برای بازی در یک سریال
- نگاهی به سریال «برسر دوراهی» / کلیشه پول و اغوا هنوز مخاطب دارد؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





