عبدالله اسفندیاری از پیوستن مهدی پاکدل و میترا حجار به فیلم سینمایی «نرگس مست» و آغاز فیلمبرداری آن از روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه خبر داد.
به گزارش سینماسینما، عبدالله اسفندیاری تهیهکننده فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دری با اشاره به زمان آغاز فیلمبرداری این اثر گفت: «نرگس مست» از روز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه کلید می خورد و تاکنون حضور عواملی همچون دستیار اول و مدیر برنامه ریزی سعید نقد زاده، عکاس امیرکوروش اعرابی، منشی صحنه آنیتا فیروز بخت، طراح گریم بابک شعایی، مدیر فیلمبرداری رضا شیخی، مدیر تصویربرداری محمد شاه وردی، طراح صحنه و لباس لیلا نقدزاده قطعی شده است.
وی درباره بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند نیز خبر داد: سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل و میترا حجار تاکنون حضورشان قطعی شده است.
این تهیهکننده افزود: فیلمبرداری این اثر در ۴۵ جلسه و بیشتر در تهران انجام خواهد شد. درباره قصه «نرگس مست» هم باید بگویم این فیلم در ستایش موسیقی سنتی ایران و ادای دینی به آن است. «نرگس مست» روایت کننده داستان یکی از قدیمی ترین سازندگان تار، سه تار و ابزار آلات موسیقی است که در زندگی امروزی خود برخی از شخصیت های اسطوره ای این عرصه را در ذهن خود مجسم می کند. ما در طول فیلمبرداری این اثر از مشاوره های یکی از موسیقیدانان خوب کشور هم استفاده خواهیم کرد.
اسفندیاری با اشاره به سابقه جلال الدین دری کارگردان این اثر در عرصه فیلمسازی عنوان کرد: جلال الدین دری پیش از این سریالی با عنوان «کپی برابر اصل» را ساخته بود که رسانه ها آنچنان که باید توجهی به آن نکردند البته او یک فیلم هم در خارج از کشور ساخته است و سابقه فیلمنامه نویسی هم دارد. مجموع این توانایی ها باعث شد که ما با یکدیگر به همکاری بپردازیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تدوین این فیلم به صورت همزمان انجام خواهد شد و تلاش می کنیم آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به کارگردانی بهمن فرمانآرا؛ مهدی پاکدل و لاله مرزبان به «چشمهایش» پیوستند
- سوینا منتشر میکند؛ نسخه ویژه نابینایان «مورد عجیب بنجامین باتن» با صدای مهدی پاکدل
- تلخی بیپایان/ درباره نمایش «ترور»
- هیئت داوران جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» معرفی شدند
- آغاز اکران آنلاین «بیمادر» از امشب
- میترا حجار دستگیر شد
- پوستر «تارا» همزمان با اکران رونمایی شد
- نوزدهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر پایان یافت/ از وصیت رخشان بنیاعتماد تا جایزه جهانی کیارستمی
- «بیمادر»؛ یک فیلم خنثی
- پانتهآ بهرام سفیر «سرای گوهر» شد/ پناهی برای دختران بیسرپناه
- واکنش یک روزنامهنگار به صحنهای از سریال «جزیره»/ چرا اینقدر بیکیفیت و از سر سیری کار میکنید؟
- فیلمبرداری «بیمادر» به پایان رسید
- فیلمبرداری «بیمادر» آغاز شد/ انتشار اولین عکس از این فیلم
- میترا حجار بازیگر «دختری با لباس ارغوانی» شد
- شهاب حسینی: عباس کیارستمی اندیشمند سینما بود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





