به گزارش سینماسینما، پرستو صالحی در این باره گفت: «فعالیت مجازی و تعداد فالوورهای اینستاگرم را نمیتوان معیاری برای انتخاب بازیگر قرار داد. من در صفحه ، هم فعالیت بالایی دارم و هم فالوورهای نسبتا زیاد، اما دعوت به همکاری نمیشوم. باید پذیرفت که بازیگری فرازوفرودهایی دارد؛ یکسال بر وفق مراد بازیگری است و سالی نه. همیشه بهار یک نفر نیست، موضوعی که در سراسر دنیا وجود دارد.

اکنون بازیگران با قابلیتهایی که دارند پا به عرصه سینما میگذارند، در صورتی که ۱۰سال گذشته به این شکل نبود، برای همین دوستانی که حالا به سینما ورود پیدا میکنند، تئاتریها و تحصیلکردهها هستند؛ زحمت کشیدهاند و ملاک انتخابشان زیبایی نیست، بنابرین استعدادها هستند که مورد توجه قرار گرفتهاند، نه فعالیت مجازی، البته هنرمندی که در فضای مجازی حضور دارد، نباید به رسالتش ضربه بزند. برخی میگویند ازدواج مانعی برای بازیگری است، در صورتی که اینطور نیست، نیمی از بازیگران ما متاهلند و هنوز از آنها دعوت به همکاری میشود؛ هنرمندانی موفق.
باید پذیرفت که این کار فرازوفرودهایی دارد که باید آن را پشت سر گذاشت، تا این دوران طی شود و اگر افراد از توانایی برخوردارند، مجددا دعوت به همکاری شوند و نقشآفرینی کنند. البته گلهمندبودن بازیگران امری طبیعی است، من هم زمانی که جوانتر بودهام از این موضوع گلهمند بودهام.»
منبع: شهروند
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بیماری مانع حضور رضا رویگری در «دلباخته» شد
- دغدغههای هنرمندی که نیم قرن در عالم بازیگری فعال است
- یوسف صیادی به برنامه «جشن رمضان» پیوست
- ابراز تعجب مهدی پاکدل از «خشونت بیش از حد جوانان»
- سرقت از بازیگران در مراسم تشییع پیکر جمشید مشایخی
- روایت مهدی صباغزاده از جمشید مشایخی/ او بسیار حرفهای و آرام بود
- دیدار نوروزی وزیر ارشاد با داریوش اسدزاده/ بازیگر پیشکسوت درباره خیابان لالهزار کتاب مینویسد
- چرا محمدعلی کشاورز مدتهاست که بازی نمیکند؟
- مرگ بازیگر سرشناس در غربت
- بازگشت رابعه اسکویی به صحنه نمایش
- بازیگر «غلامرضا تختی» چگونه از مشاور املاکی به سینما رسید؟
- انتقاد بهرنگ علوی از تکرار نقشها در تلویزیون
- چرا همه با بهنوش بختیاری بد شدند؟!/ تحلیل یک پژوهشگر درباره حاشیههای بازیگر سینما
- رامبد جوان و نگار جواهریان صاحب فرزند میشوند
- رضا کیانیان: کار سیاسی نمیکنم، بلندگوی کسی هم نیستم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





