فیلم کوتاه «پس از پدر» به کارگردانی نوشین معراجی و تهیهکنندگی علی کشاورز، به جشنواره بینالمللی فیلم مسکو راه یافت.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «پس از پدر» به نویسندگی و کارگردانی نوشین معراجی و تهیهکنندگی علی کشاورز، محصول انجمن سینمای جوانان ایران، در اولین حضور بینالمللی خود به چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم مسکو راه یافت.
جشنواره بینالمللی فیلم مسکو moscowfilmfestival، از سال ۱۹۳۵ فعالیت خود را آغاز کرد و از قدیمیترین و مهمترین رویدادهای سینمایی در جهان به شمار میرود. در این دوره از ۱۶۰۰ اثر دریافتی، ۲۰۰ فیلم از ۵۰ کشور انتخاب شده و در بخش مسابقه کوتاه، «پس از پدر» از ایران در میان ۱۳ فیلم منتخب این بخش، قرار گرفته است.
چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم مسکو از تاریخ ۱۷ تا ۲۴ آپریل ۲۰۲۵ ( ۲۸ فروردین تا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) در شهر مسکو برگزار خواهد شد.
در خلاصه داستان «پس از پدر» آمده است: «آیدا، نمیتواند با مرگ ناگهانی پدرش کنار بیاید»
ماهنی مهرپور، مسیحا احمدزاده، محسن مروی، حامد برغانی، نسترن باطومچی و بهزاد زیبنده در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختند و پخش بینالملل اثر، برعهده کمپانی سینهراما به مدیریت نشاط باقری است.
عوامل فیلم کوتاه «پس از پدر» عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: نوشین معراجی، تهیهکننده: علی کشاورز، محصول انجمن سینمای جوانان ایران، مجری طرح: محمد ثریا، مدیر فیلمبرداری: علی شورورزی، تدوین: پویان شعلهور، طراحی و ترکیب صدا: محمدحسین ابراهیمی، صدابردار: شاهین پورداداشی، اصلاح رنگ و نور: مهران دوستی، جلوههای ویژه: علیرضا حیدریراد، طراح گریم: نوید فرحمرزی، طراح صحنه و لباس: فاطیما نوفلی، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: رامین پورعبداله، منشیصحنه: آیلار تقوی، موسیقی: حامد برغانی، مدیر تولید: مرتضی ابراهیمی، اجرای گریم: ماهان ابراهیمزاده، ترمه فرحمرزی، دستیار دوم کارگردان: مریم خدایی، دستیار تولید: محمدتقی شفاه، گروه فیلمبرداری: اشکان عباسی، امیرحسین عباسیپرتو، علی لطفی، امیرحسین رسولی، مصطفی محمدنژاد، دستیار صدابردار: محمد حصاری، دستیار صحنه: حسین مقصودی، گروه تولید و تدارکات: حمید نصرآبادی، محمد زندیه، علیرضا زاعری، عکاس: سمیه میری، مهفام هاشمی، پشتیبانی فنی: آرش رحیمزاده، مترجم: سوگل رضوانی، زیرنویس: رضا تاریوردی، تیزر: مینا تقیزاده، تیتراژ: علیرضا ربیعمقدم، طراحی پوستر و لوگو: متین خیبلی و مشاور رسانهای: نگار امیری.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیا خودتان تابهحال هرگز اشتباه نکردهاید؟
- نوشین معراجی در گفتوگو با سینماسینما/ عدم رشد روانی افراد برای من سوژهای جذاب است/ بلندترین پیامها با کوتاهترین جملات
- اکران فیلم «پسر» در گروه هنروتجربه
- ایران جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره جهانی مسکو بدست آورد
- «پسر» در بخش رقابتی جشنواره فیلم مسکو به نمایش در میآید
- معرفی داوران بخش فیلمنامه چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم «موج»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





