تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 92623

علی فروغی مدیر شبکه سه در واکنش به اتهامات اخیر علیه احسان علیخانی اعلام کرد که در دوره جدید شبکه سه استراتژی «سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته است.

به گزارش سینماسینما، علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما در واکنش به خبرها و مطالب منتشر شده درباره احسان علیخانی در صفحه شخصی خود نوشت:

«علاقه‌مندان سینما حتماً به یاد دارند که در فیلم تحسین شده‌ «محرمانه‌ لس آنجلس»، روزنامه‌ای وجود دارد به نام «هاش هاش» که کار ویژه‌اش انتشار مطالب افشاگرانه از فسادها و اتفاقات پشت پرده‌ی شهر لس آنجلس و حواشی زرد ستارگان هالیوودی است. فیلم با متنی از این روزنامه آغاز می‌شود و تصویری که از آن می‌سازد، تصویر یک رسانه‌ جسور و افشاگر در برابر فسادهاست. اما هر چه پیش می‌رویم، به تدریج مشخص می‌شود این روزنامه و سردبیرش سید هاجنس با بازی دنی دویتو اتفاقاً خود آلت دست مفسدین شهرند که در پوشش افشاگری، رقبا و دشمنان خود را بدنام می‌کنند.

این مقدمه را گفتم تا بگویم حکایت شبکه‌ سه و حواشی خبری این روزهایش، چیزی است شبیه به همین ماجرای فیلم بالا. چنانکه چند روزیست نوبت یکی دیگر از اعضای خانواده‌ شبکه‌ سه شده تا هدف اتهامات «افشاگرانه» قرار گیرد. گویا افرادی که در این چند صباح سرمایه‌ اجتماعی و اعتماد مردم نسبت به خود را از دست رفته می‌بینند، از «شرق» و غرب کمر به افشاگری بسته‌اند. دیروز حاج حسین یکتا و خبر دروغی در مورد موسسه‌ مالی اعتباری‌اش و امروز احسان علیخانی و زد و بند با یک موسسه‌ مالی اعتباری دیگر فاسد. انگار روایت قصه‌های مردم جرمی نابخشودنی است. و برخی به دنبال تخریب رسانه ملی و سرمایه‌های آن هستند.

اما دست‌اندرکاران آشنای این سناریوی نخ‌نما شده، باید بدانند که شبکه سه مهمترین سرمایه‌ خود را اعتماد مردم و نیروی انسانی پاکدست خود می‌داند و از این سرمایه تا به آخر دفاع می‌کند. در همین راستا، بعد از سالها شنیدن قصه‌های مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصه‌های خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمت‌های اخیر بگوید.

در دوره‌ جدید شبکه سه، استراتژی «سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته و همه این‌ها در موجی معکوس به اصل ایجاد آن برمی‌گردد.»

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها