
به گزارش سینماسینما، پل هگیس کارگردان و فیلمنامهنویس برنده اسکار به آزار جنسی و تجاوز به چهار زن متهم شد. وکیل هگیس در پاسخ به این اتهامات گفت: «یکی از حقوق اساسی افراد در جامعه حق مقابله با اتهامزننده است که متاسفانه در فضای کنونی وقتی اتهام آزار جنسی علیه فردی در رسانهها مطرح میشود، عملا حق دفاع از او سلب میشود.»
پل هگیس ضمن رد کردن تمام این ادعاها، آنها را تلاشی برای اخاذی از خودش توصیف کرده است. سه تن از کسانی که هگیس را متهم کردهاند حاضر به فاش کردن هویت خود نشدند. یکی از آنها دلیل این کار را ترس از «قدرت، خشم، توان مالی» کارگردان پرآوازه دانست و اعلام کرد که احساس میکند که توان مقابله با او را ندارد.
پس از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه هاروی واینستین، پل هگیس در مصاحبه با گاردین هالیوود را شهر تبعیض جنسی خواند و گفت: «در موضوع هاروی واینستین باید به همدستان او نیز توجه کرد. کسانی که از او محافظت کردند. برای من آنها به همان اندازه گناهکار هستند و حتی در برخی موارد گناه آنها بیشتر است.»
هگیس سال ۲۰۰۴ با فیلم «تصادف» به شهرت رسید. او پس از آن با نوشتن فیلمنامههای «محبوب میلیون دلاری»، «کازینو رویال» و «ذرهای آرامش» به یکی از چهرههای تاثیرگذار هالیوود تبدیل شد.
او یکی از اعضای ارشد فرقه ساینتولوژی بود و ماجرای رهایی خود از این سازمان را در کتابی روایت کرده است. وکیل هگیس در ماجرای مطرح شدن اتهامات علیه این کارگردان انگشت اتهام را به سوی این گروه گرفته است.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- پیمان معادی بازیگر فیلم جنایی هالیوودی شد
- بازگشت دِپ به هالیوود؛ پنه لوپه کروز و جانی دپ در یک فیلم اکشن مهیج بازی میکنند
- رمان نویسنده ایرانی از هالیوود سردرآورد
- بازگشت «کرودز» به صدر جدول باکس آفیس/ سقوط «زن شگفت انگیز ۲» در گیشه
- ملاقات با «کینگ کونگ» در سینماها پس از ۶۰ سال
- تصادف شدید، بازیگر مشهور آمریکایی را راهی بیمارستان کرد
- ایناریتو از جشنواره سارایوو جایزه گرفت
- «شیرشاه» پرفروشترین انیمیشن تاریخ شد
- طراح لباس برنده اسکار در گذشت
- اپرایی که وودی آلن به سبک دسیکا و فلینی روی صحنه میبرد
- غول ژانر وحشت سینمای اسپانیا درگذشت
- موفقیت «چرنوبیل»، روسیه را مجبور به ساخت سریال کرد
- جزییاتی تازه درباره پنجاه و یکمین فیلم وودی آلن
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- زبان بهمثابه مقاومت؛ در یادِ بهرام بیضایی
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی





